02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید منیزیم لاکتات

قبلی
بعدی

خرید منیزیم لاکتات

برای اطلاع از قیمت منیزیم لاکتات و خرید منیزیم لاکتات با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

منیزیم لاکتات چیست؟

اگر قصد خرید منیزیم لاکتات را دارید اما اطلاعات کافی راجب این ماده ندارید و قصد دارید که بدانید منیزیم لاکتات چیستی و چه کاربردی دارد تا انهتای این مطلب همراه دارو رایان بشید .

این یک ماده معدنی طبیعی است و برای عملکرد مناسب قلب، سیستم عصبی و دستگاه گوارش در بدن لازم است. منیزیم لاکتات به عنوان یک مکمل معدنی برای اصلاح  کمبود منیزیم استفاده می شود.

برای خرید منیزیم لاکتات باید بدانید که این ماده به صورت پودر کریستالی سفید یا مایل به سفید رنگ است. طعم آن خنثی است و یک ماده بی بو با حلالیت خوب در آب  است.

خواص دارویی منیزیم لاکتات

منیزیم لاکتات یک مکمل معدنی برای پیشگیری و درمان کمبود منیزیم در خون است. همچنین می توان برای درمان علائم اسید معده اضافی ناراحتی معده، سوزش سر دل و رفلاکس اسید استفاده از این ماده استفاده کرد. قبل از خرید منیزیم باید بدانید که برای عملکرد طبیعی سلول ها، اعصاب، ماهیچه ها، استخوان ها و قلب بسیار مهم است. به طور معمول، یک رژیم غذایی متعادل سطوح طبیعی منیزیم را در خون فراهم می کند.

خرید منیزیم لاکتات
 

قبل از استفاده منیزیم لاکتات برای درمان باید بدانید

تمام دستورالعمل های روی برچسب و بسته داروی خود را دنبال کنید. از پزشک یا داروساز بپرسید که آیا در صورت داشتن سایر شرایط پزشکی، مصرف منیزیم لاکتات برای شما بی خطر است یا خیر.

قبل از خرید منیزیم لاکتات باید توجه کنید که اگر به آن حساسیت دارید، نباید از لاکتات منیزیم استفاده کنید.

در صورت داشتن موارد از زیر بدون تجویز پزشک اقدام به خرید منیزیم لاکتات و مصرف آن نکنید:

بیماری کلیوی،بیماری قلبی،اگر به حیوانات، رنگ های غذایی یا سایر داروها حساسیت دارید،در صورت مصرف رقیق کننده خون (وارفارین، کومادین، جانتوون)،اگر آنتی بیوتیک مصرف می کنید (سیپرو، لواکین، پنی سیلامین، کوپرامین و غیره).

اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، قبل از استفاده از این دارو با پزشک مشورت کنید. نیازهای دوز شما ممکن است در دوران بارداری یا در دوران شیردهی متفاوت باشد.

چگونه باید منیزیم لاکتات مصرف کنم؟

دقیقاً طبق دستورالعمل روی برچسب یا طبق دستور پزشک باید این ماده را استفاده کنید وبدون مشورت پزشک در مقادیر بیشتر یا کمتر از مقدار توصیه شده استفاده نکنید.

اگر بعد از خری لاکتات منیزیم و استفاده از آن باعث ناراحتی معده یا ایجاد اسهال در شما شد، سریعا به پزشک مراجعه کنید.

شما باید این دارو را هر روز در ساعت معینی مصرف کنید تا عملکرد صحیحی برای شما داشته باشد.

قرص منیزیم لاکتات را له نکنید یا نجوید و در زمان مصرف آن را کامل قورت دهید. همچنین برای سهولت در بلعیدن، می توانید قرص را نصف کنید.

قیمت منیزیم لاکتات

مقدار مورد نیاز منیزیم لاکتات در بدن

مقدار توصیه شده منیزیم در رژیم غذایی با افزایش سن افزایش می یابد. شما باید دستورالعمل های ارائه شده توسط پزشک مراقبت های بهداشتی خود را دنبال کنید. همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به دفتر مکمل‌های غذایی مؤسسه ملی بهداشت یا فهرست‌های پایگاه داده‌های مواد مغذی وزارت کشاورزی مراجعه کنید.

بعد از خرید منیزیم لاکتات از آن به طور منظم استفاده کنید تا بیشترین فایده را داشته باشید. قبل از تمام شدن کامل دارو، نسخه خود را دوباره تهیه کنید.

بعد از تهیه و خرید منیزیم لاکتات در دمای اتاق به دور از رطوبت، گرما و نور نگهداری شود. بطری منیزیم لاکتات را در صورت عدم استفاده محکم بسته نگه دارید.

قیمت منیزیم لاکتات

شما می توانید برای استعلام قیمت منیزیم لاکتات از طریق فرم موجود در وب سایت اقدام کنید، همچنین می توانید برای استعلام قیمت منیزیم لاکتات از طریق شماره تماس های موجود در وب سایت با تیم پشتیبانی دارو رایان تماس بگیرید و از قیمت منیزیم لاکتات اطلاع حاصل کنید همچنین در صورت نیاز به خرید منیزیم هیدروکساید، خرید منیزیم سیترات، خرید منیزیم نیترات و خرید کلسیم لاکتات می توانید از صفحه موجود برای این محصول اقدام به خرید کنید.

قبل از خرید منیزیم لاکتات می توانید از مشاوره رایگان دارورایان استفاده کنید و برای بهره مندی از این مشاوره با شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید تا به صورت کامل در زمینه خرید منیزیم لاکتات به شما مشاوره داده شود.

لازم به ذکر است که شرکت دارو رایان تولید کننده تمامی محصولات شیمیایی در ایران است و شما می توانید مواد شیمیایی مورد نظر خودتان را بصورت مستقیم از تولید کننده و با کمترین قیمت تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =