02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید کلسیم لاکتات

قبلی
بعدی

خرید کلسیم لاکتات

برای اطلاع از قیمت کلسیم لاکتات و خرید کلسیم لاکتات با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

در این مقاله از دارو رایان به بررسی چیستی کلسیم لاکتات، قیمت خرید کلسیم لاکتات، ساختار و فرمول، نحوه تولید و موارد مورد استفاده و کاربرد کلسیم لاکتات می پردازیم. پس برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این ماده شیمیایی، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کلسیم لاکتات چیست؟

کلسیم لاکتات یک پودر کریستالی سفید و نمک آلی است که در اثر واکنش شیمیایی بین کلسیم و اسید آلی ایجاد می شود. این ماده به طور گسترده در صنایع غذایی و دارویی استفاده می شود. می توانید با خرید کلسیم لاکتات، از آن به عنوان یک مکمل غذایی استفاده کنید. لاکتات کلسیم از مخلوط کردن اسید لاکتیک با کربنات کلسیم یا هیدروکسید کلسیم تولید می شود و ماده ای غیر سمی است.

کلسیم لاکتات چگونه تولید می شود؟

کلسیم لاکتات از فرآیند خنثی سازی اسید لاکتیک و کربنات کلسیم رسوب شده تولید می شود. روش ارائه شده در اینجا نتیجه تحقیقات محققان کره ای است.
در این روش، لاکتات سدیم در دماهای مختلف از 20 تا 80 درجه سانتیگراد سنتز شده و محلول آزمایش در راکتور پیرکس انجام می شود. در واکنش از استیرر با سرعت 600 دور در دقیقه استفاده می شود. دمای واکنش با گردش آب در پوسته بیرونی راکتور کنترل می شود.

لاکتات کلسیم از یون مثبت کلسیم از مواد کربنات کلسیم و یون لیتیوم منفی از اسید لاکتیک و با در نظر گرفتن مراحل واکنش زیر ابتدا در محلول و سپس در طی مراحل تبلور به صورت کریستال های هسته ای و درشت تشکیل می شود.

خرید کلسیم لاکتات

استفاده از کلسیم لاکتات در صنعت

کلسیم لاکتات در صنایع غذایی

لاکتات کلسیم که به عنوان مکمل کلسیم استفاده می شود و نقش های مختلفی در صنایع غذایی به عنوان تقویت کننده عطر و طعم دهنده دارد. لاکتات کلسیم حاوی کلسیم عنصری کمتری نسبت به دو شکل دیگر کلسیم (کربنات کلسیم و سیترات کلسیم) است که معمولاً در مکمل ها استفاده می شود.
دلیل اصلی خرید کلسیم لاکتات و مصرف آن برای پیشگیری یا درمان کمبود کلسیم است. اگر کلسیم و ویتامین D کافی دریافت نکنید، کلسیم شما می‌تواند آسیب‌ های جدی از جمله کمبود منیزیم و مشکلات پاراتیروئید یا کلیوی وارد کند.

ممکن است تا زمانی که سطح کلسیم شما کاهش نیابد، هیچ علائمی را تجربه نکنید. در آن زمان ممکن است با گرفتگی پوست یا گرفتگی عضلات مواجه شوید. هنگامی که کمبود شدید باشد، می تواند بر مغز شما تأثیر بگذارد و باعث اسپاسم و تشنج عضلانی یا ضربان قلب نامنظم شود. بنابراین، اگر بدن دچار کمبود کلسیم باشد، خرید کلسیم لاکتات بهترین راه برای استفاده از آن به عنوان مکمل کلسیم است.

کلسیم لاکتات کنترل سطح اسیدیته در ساخت پنیر، در تهیه نوشابه و به عنوان نگهدارنده میوه های تازه استفاده می شود. کلسیم برای بسیاری از عملکردهای طبیعی بدن شما، به ویژه برای ساخت و نگهداری استخوان ها مورد نیاز است.
کلسیم موجود در این ماده شیمیایی از دفع مواد معدنی ناخواسته از بدن جلوگیری می کند و در مواد غذایی برای کمک به جلوگیری از کمبود کلسیم استفاده می شود.

کلسیم لاکتات در صنعت داروسازی

این ماده منبع عالی کلسیم در فرمولاسیون قرص های صنعت داروسازی است. علاوه بر فرم پودری، فرم های گرانولی نیز برای فشرده سازی مستقیم لاکتات کلسیم به قرص موجود است.
لاکتات کلسیم برای تقویت شیر ​​و نوشیدنی های تخمیر شده استفاده می شود. محصولاتی مانند نوشیدنی های ورزشی و بهداشتی، آب میوه ها، مواد غذایی و مخلوط پودر شیر را غنی می کنند و در دسترس بودن و اثر بیولوژیکی را در بدن بهبود می بخشند.
این ماده به عنوان یک ضد جرم یا بازدارنده جرم در بسیاری از محصولات مراقبت از دهان مانند خمیر دندان و دهان شویه استفاده می شود. لاکتات سدیم توسط FDA به عنوان یک مکمل غذایی تایید شده است که به طور کلی بی خطر شناخته می شود. به عنوان غلیظ کننده، طعم دهنده، تثبیت کننده و قوام دهنده استفاده می شود.
در ساخت و تولید خمیر دندان تقویت کننده مینای دندان می توان از خرید کلسیم لاکتات به عنوان نگهدارنده استفاده کرد که علاوه بر خاصیت نگه دارندگی باعث افزایش کلسیم سطح دندان و تقویت آن می شود.

قیمت خرید کلسیم لاکتات

کلسیم نقش بسیار مهمی در بدن دارد. برای عملکرد طبیعی اعصاب، سلول‌ها، ماهیچه‌ها و استخوان‌ها لازم است. اگر مقدار کافی کلسیم در خون وجود نداشته باشد، بدن کلسیم را از استخوان‌ها می‌گیرد و از این طریق استخوان‌ها را تضعیف می‌کند. دریافت مقدار مناسب کلسیم برای ساختن و نگه داشتن استخوان‌های قوی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

تصفیه آب

لاکتات منیزیم به عنوان یک کاتالیزور برای حذف جامدات معلق از آب استفاده می شود. همچنین، کلسیم لاکتات به عنوان یک جایگزین تجدیدپذیر، غیر سمی و زیست تخریب پذیر برای کلرید آلومینیوم AlCl3 شناخته شده است.

تصفیه اسید لاکتیک

در گذشته با خرید کلسیم لاکتات از آن به عنوان واسطه در تهیه اسید لاکتیک برای مصارف غذایی و پزشکی استفاده می شد. اسیدهای ناخالص از منابع مختلف به لاکتات کلسیم تبدیل می شوند، با کریستالیزاسیون خالص می شوند و سپس با اسید سولفوریک، که کلسیم را به سولفات کلسیم حل می کند، دوباره اسیدی می شوند. این روش محصول خالص تری نسبت به رقیق کردن اسید اصلی تولید می کند. اخیراً در این فرآیند به جای کلسیم از لاکتات آمونیوم استفاده می شود.

مقدار استفاده از کلسیم لاکتات

مصرف بیش از حد مجاز این ماده احتمال بروز علائم آلرژیک را افزایش می دهد. این علائم عبارتند از: تهوع یا استفراغ، از دست دادن اشتها، یبوست، تشنگی یا تکرر ادرار. پس از بروز علائم فوق حتماً بلافاصله با پزشک مشورت کنید. در دوران بارداری و شیردهی بهتر است از مصرف غذاهای حاوی این ماده شیمیایی خودداری کنید یا با پزشک خود مشورت کنید.

قیمت کلسیم لاکتات

برای خرید کلسیم لاکتات غذایی و دارویی و اطلاع از قیمت خرید کلسیم لاکتات با کارشناس فروش دارو رایان تماس بگیرید. لاکتات کلسیم یکی از محبوب ترین افزودنی ها و مواد غذایی در اکثر کشورهاست. شرکت دارو رایان با بیش از چندین سال تجربه در این زمینه، آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

همچنین برای خواندن مطالب بیشتر در رابطه با خرید سدیم سیترات، خرید کلسیم نیترات و خرید دی کلسیم فسفات میتوانید مقالات مربوطه را در وب سایت دارو رایان مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =