02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید تری سدیم فسفات

قبلی
بعدی

قیمت تری سدیم فسفات

برای اطلاع از قیمت تری سدیم فسفات و خرید تری سدیم فسفات با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

در این مقاله از دارو رایان به بررسی خرید تری سدیم فسفات و کاربرد های آن می پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

تری سدیم فسفات چیست؟

تری سدیم فسفات (TSP) یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی Na3PO4 است. شکل ظاهری این ماده پودر سفید با کریستال های بی رنگ است که در آب حل می شود و محلول آبی آن قلیایی است. نام های دیگر آن سدیم تری فسفات، پنتا سدیم تری فسفات و STPP است.

نقطه ذوب این ترکیب 735 درجه سانتیگراد و حلالیت آن در آب 1.5 گرم در 100 میلی لیتر در دمای صفر درجه سانتیگراد است. تری سدیم فسفات یک ترکیب شیمیایی امولسیون کننده است. تری سدیم فسفات یک ماده قوی قلیایی با pH 12 است که به طور گسترده در صنایع غذایی استفاده می شود.

تری سدیم فسفات چه کاربردی دارد؟

خرید تری سدیم فسفات و استفاده از این ماده شیمیایی برای بهبود ساختار پنیر و حفظ لزجت شیر و جلوگیری از جدا شدن فاز آب در شیر منجمد انجام می شود. علاوه بر این، از این ماده در ساخت لاستیک، مواد شوینده و چاپ عکس استفاده می شود. در پودرهای لباسشویی باعث از بین رفتن سختی آب می شود. این ماده به عنوان یک نگهدارنده نیز گزینه مناسبی محسوب می شود.
اخرید تری سدیم فسفات همچنین به عنوان یک جاذب رطوبت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تری سدیم فسفات معمولاً به عنوان یک افزودنی غذایی استفاده می شود. همچنین به عنوان یک عامل چربی زدا، پاک کننده لکه و عامل تمیز کننده عمل می کند. تری سدیم فسفات به دلیل نگرانی های زیست محیطی در صابون ها و مواد شوینده مصرفی استفاده نمی شود.
خرید تری سدیم فسفات هنوز برای تمیز کردن، چربی زدایی و صیقل دادن دیوارها قبل از رنگ آمیزی استفاده می شود. TSP درخشندگی رنگ روغن را نشان می دهد و منافذ رنگ لاتکس را باز می کند و سطح را برای چسبیدن به لایه های بعدی مناسب می کند.

خرید تری سدیم فسفات

روش تولید تری سدیم فسفات

تری سدیم فسفات از خنثی کردن اسید فسفریک با هیدروکسید سدیم، معمولا کربنات سدیم، تولید می شود.

مواد مصرفی تری فسفات سدیم

تری سدیم فسفات کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد، از جمله:
• سختی آب را به خصوص در پودرهای لباسشویی از بین می برد
• در تولید مواد شوینده استفاده می شود
• مورد استفاده در صنعت تصفیه آب
• تری سدیم فسفات در صنعت سرامیک استفاده می شود
• مورد استفاده در صنعت معدن
• این ترکیب در صنعت کاغذ سازی کاربرد دارد
• مورد استفاده در صنایع پتروشیمی و نیروگاه ها
• در صنعت داروسازی استفاده می شود
• در صنایع غذایی به عنوان افزودنی غذایی برای حفظ رطوبت استفاده می شود.
• در صنعت بهداشت به عنوان شوینده، خمیر دندان و سختی گیر آب استفاده می شود
• در تولید لاستیک استفاده می شود
• برای چاپ عکس استفاده می شود
انواع کاربردهای تری سدیم فسفات در صنایع مختلف:

تری سدیم فسفات صنعتی

کارخانه تری سدیم فسفات با 12 سلول تبلور آب عرضه می شود که در بسیاری از صنایع از جمله تصفیه آب – دیگ بخار (بخار)، کارخانه های پودرهای لباس شویی، تجهیزات آبکاری، رنگ و بافت حلال ها استفاده می شود.
برای کاهش رسوبات فسفات در تجهیزات بالادست دیگ بهتر است فسفات را مستقیماً به دیگ تغذیه کنید. تزریق قلیا به قسمت های قبل از ديگ بخار حداقل اقدامی است که برای کاهش خوردگی انجام می شود.

قیمت خرید تری سدیم فسفات

خرید تری سدیم فسفات در صنایع غذایی

تری سدیم فسفات خوراکی به صورت پودر سفید و کاملا خالص می باشد و خرید تری سدیم فسفات کاملا خالص برای مصارف غذایی و بهداشتی بسیار مناسب است. تری سدیم فسفات درجه غذایی نیز به عنوان نگهدارنده استفاده می شود و در گوشت ها و غذاهای کنسرو شده استفاده می شود.
عملکرد اصلی تری سدیم فسفات تنظیم سطح اسیدی است. معمولاً در دانه های خشک شده و اکسترود شده یافت می شود. همراه با سایر فسفات ها، غلظت رنگدانه را تغییر می دهد و باعث غنی سازی فسفر می شود. این ماده شیمیایی اغلب در پنیر به عنوان امولسیفایر یافت می شود. گاهی اوقات از آن به عنوان یک مکمل غذایی برای بهبود عملکرد در ورزش نیز استفاده می شود. بدن مملو از تری سدیم فسفات است. به طور بالقوه می تواند میزان اسید لاکتیک را در عضلات افزایش دهد و سرعت تولید نیرو و حداکثر مصرف اکسیژن را افزایش دهد.
خرید تری سدیم فسفات و سایر افزودنی های فسفات سدیم کاربردهای متعددی در صنایع غذایی دارند و در بسیاری از محصولات تجاری یافت می شوند. آن ها برای کاهش اسیدیته و بهبود بافت غذا ها در پخت، گوشت و غیره استفاده می شوند. آن ها همچنین به عنوان طعم دهنده در محصولات پخته شده عمل می کنند. این بدان معنی است که در افزایش خمیر و حفظ شکل خود به آن کمک می کند.
تری سدیم فسفات یکی از مواد محبوب در مخلوط های نان، کیک و شیرینی است. همچنین اغلب به گوشت، سوسیس، گوشت گاو و کنسرو ماهی تن اضافه می شود تا به حفظ رطوبت، افزایش ماندگاری و جلوگیری از فاسد شدن آن کمک کند. علاوه بر این، افزودن تری فسفات سدیم به تعادل سطح pH غذا کمک می کند و از اسیدی یا قلیایی شدن آن جلوگیری می کند که باعث فاسد شدن سریع غذا می شود. علاوه بر این، تری سدیم فسفات به عنوان مواد ضعیف‌کننده در محصولاتی مانند سیب زمینی پخته بسته بندی شده، برای جلوگیری از قهوه ای شدن نارگیل و برای حفظ روغن و آب در محصولات پنیر فرآوری شده استفاده می شود.

تری سدیم فسفات در صنعت داروسازی

در پزشکی، خرید تری سدیم فسفات برای تنظیم غلظت سرمی کلسیم و اثر بافری در تعادل اسید ـ باز مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین استفاده از یون های H + را افزایش می دهد، انگل ها و داروهای سمی را قبل یا بعد از درمان با داروهای ضد کرم خاص از بین می برد، مدفوع را جهت آزمایش‌های انگلی تسهیل می کند.

استفاده از تری سدیم فسفات در صنعت بهداشت

به عنوان شوینده در خمیردندان و برای رفع سختی آب استفاده می شود. صنایع عمده ای که از تری سدیم فسفات استفاده می کنند شامل کارخانه های تولید مواد شوینده، صنایع تصفیه آب، صنایع غذایی، صنایع سرامیک، صنایع معدنی، تولید کاغذ و صنایع پتروشیمی می باشد.

سخن پایانی

شرکت دارو رایان آماده دریافت سفارشات مشتریان عزیز، تولید محصولات مورد نیاز صنایع غذایی و دارویی و خرید تری سدیم فسفات و خرید سدیم سیترات با بهترین قیمت و ارسال در اسرع وقت به شهرهای مختلف می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =