02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید پتاسیم لاکتات

قبلی
بعدی

خرید پتاسیم لاکتات

برای اطلاع از قیمت پتاسیم لاکتات و خرید پتاسیم لاکتات با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

پتاسیم لاکتات چیست؟

پتاسیم لاکتات یک مایع بی رنگ است که از اسید لاکتیک به دست می آید، همچنین پتاسیم لاکتات بصورت پودر سفید رنگ نیز موجود می باشد، پتاسیم لاکتات یک اسید بیولوژیکی رایج است که به طور طبیعی در بافت حیوانی وجود دارد.

کاربرد پتاسیم لاکتات چیست؟

از پتاسیم لاکتات برای تنظیم اسیدیته استفاده می شود. همچنین به عنوان نگهدارنده در گوشت و محصولات مرغ پخته شده استفاده می شود. هنگامی که نیاز به کاهش سدیم داشته باشید، اغلب به عنوان جایگزینی برای سدیم لاکتات استفاده می شود.

این ترکیب گاهی اوقات در محصولات شوینده مانند شامپوها و سایر موارد مشابه مانند صابون های مایع استفاده می شود ، زیرا یک ماده مرطوب کننده است. همچنین در پزشکی از این ماده برای معالجه آریتمی ناشی از مصرف بیش از حد ضد التهاب های کلاس I و همچنین سمپاتومیمتیک های پرسور که می توانند باعث فشار خون شوند، استفاده می شود.

خرید پتاسیم لاکتات
 

پتاسیم لاکتات چگونه تولید می شود ؟

با خنثی کردن اسید لاکتیک با یک ترکیب پتاسیم این ماده تولید می شود. اسید لاکتیک معمولا در محصولات لبنی مانند ماست، برخی از پنیرها یافت می شود. با این حال، هنگامی که به صورت صنعتی تولید می شود، اسید لاکتیک از روش تخمیر تشکیل می شود.

باید بدانید که باکتری ها گلوکز و ساکارز را به اسید لاکتیک تبدیل می کنند. یک واقعیت جالب این است که باکتری های مشابه در دهان ما زندگی می کنند. اسید لاکتیک تولید شده توسط این باکتری ها باعث ایجاد حفره در دندان های ما می شود.

قیمت پتاسیم لاکتات

برای خرید پتاسیم لاکتات و اطلاع از قیمت پتاسیم لاکتات می توانید از  طریق فرم موجود در بالا و یا شماره های موجود در سایت اقدام کنید، همکاران ما بصورت تخصصی شما را در خرید منیزیم لاکتات همراهی خواهند کرد. همچنین گفتنی است که شما می توانید از طریق وب سایت دارو رایان سایر خرید های مد نظر خود همچون خرید پتاسیم و خرید منیزیم هیدروکساید را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =