02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید تری پتاسیم فسفات

قبلی
بعدی

خرید تری پتاسیم فسفات

برای اطلاع از قیمت تری پتاسیم فسفات و خرید تری پتاسیم فسفات با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

تری پتاسیم فسفات چیست؟

قبل از خرید تری پتاسیم فسفات باید بدانید که این ماده یک ترکیب شیمیایی است که در بسیاری از صنایع به عنوان یک عامل پایدار کننده، خاکسترزایی، جذب کننده رطوبت و … استفاده می‌شود.

تری پتاسیم فسفات یک ترکیب شیمیایی است که شامل سه عنصر پتاسیم، فسفر و اکسیژن است. این ترکیب در علم شیمی به صورت K3PO4 شناخته می‌شود و به عنوان یک افزودنی غذایی و همچنین به عنوان کود در کشاورزی و باغبانی استفاده می‌شود. همچنین باید بدانید که این ترکیب شامل سه اتم پتاسیم، یک اتم فسفر و چندین اتم اکسیژن است.

با توجه به مزایای فراوانی که این ترکیب شیمیایی دارد، استفاده از آن در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، دامداری، شیمیایی، معدنی و … پرطرفدار است. خرید تری پتاسیم فسفات برای کشاورزان یکی از مهمترین فعالیت‌هاست به همین دلیل کشاورزان سالانه اقدام به خرید تری پتاسیم فسفات می کنند زیرا کشاورزان با استفاده از این ترکیب شیمیایی می‌توانند محصولات با کیفیت بالا و عملکرد بهتری را بدست آورند.

تری پتاسیم فسفات به دلیل داشتن سه عنصر مهم و مورد نیاز برای رشد گیاهان، به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود. این ترکیب قابلیت جذب رطوبت را داراست و می‌تواند به عنوان یک عامل ضد سرمازدگی برای گیاهان عمل کند. همچنین، این ترکیب به عنوان یک نگهدارنده در مواد غذایی به کار می‌رود و به دلیل خواص آنتی‌باکتریال و آنتی‌فونگال آن محافظت از مواد غذایی را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، تری پتاسیم فسفات به عنوان یک عامل شیمیایی در صنایع نساجی، تولید کاغذ، صنعت چرم، تولید شیشه و بسیاری دیگر از صنایع به کار می‌رود.

ویژگی تری پتاسیم فسفات

نقطه ذوب: 1380 درجه سانتیگراد

چگالی: 2.564 گرم بر سانتی متر مکعب

حلال های تری پتاسیم فسفات: آب

تری پتاسیم فسفات یک ماده معدنی بی بو با طیف وسیعی از کاربردها و محدودیت های شیمیایی است.

خرید تری پتاسیم فسفات
خرید تری پتاسیم فسفات

تفاوت تری پتاسیم فسفات با تری سدیم فسفات

قبل از خرید تری سدیم فسفات یا خرید تری پتاسیم فسفات باید تفاوت آنها را بدانید. هر دو نمک معدنی و یونی هستند، تفاوت بین تری پتاسیم و تری سدیم فسفات این است که تری سدیم فسفات سه کاتیون سدیم را دارا می باشد که مرتبط با یک یون فسفات است در حالی که فسفر موجود در تری پتاسیم دارای سه واحد پتاسیم مرتبط با یک یون فسفات است. تری سدیم فسفات فرمول شیمیایی Na3PO4 دارد و جرم مولی این ترکیب 163 گرم بر مول است. علاوه بر این، به صورت دانه های سفید ظاهر می شود. از طرف دیگر، تری پتاسیم فسفات یک نمک یونی با فرمول شیمیایی K3PO4 است. جرم مولی این ترکیب 212 گرم بر مول است.

اقدامات احتیاطی بعد از خرید تری پتاسیم فسفات

پیروی از دستورالعمل های ایمنی در مورد تری پتاسیم فسفات بسیار مهم است. زیرا این مجموعه به عنوان یک افزودنی غذایی کاربرد فراوانی دارد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده یا FDA این ماده را به عنوان یکی از ایمن ترین مواد برای استفاده در غذا معرفی می کند.  

مکمل های حاوی ترکیبات فسفاته مانند تری پتاسیم توانایی تجمع گروه های فسفات را در بدن دارند. این عامل باعث ایجاد مشکلات کلیوی در افراد مبتلا به نارسایی کلیه می شود. زیرا در چنین افرادی با کاهش عملکرد کلیه، در دفع فسفات های اضافی مشکل ایجاد می شود.

قیمت تری پتاسیم فسفات

اگر قصد خرید تری پتاسیم فسفات دارید، می توانید برای استعلام قیمت تری پتاسیم فسفات و خرید تری پتاسیم فسفات از طریق وب سایت دارو رایان اقدام نمایید، همچنین می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید تا برای خرید پتاسیم فسفات و استعلام قیمت پتاسیم فسفات همکاران ما در دارو رایان شما را راهنمایی نمایند.

 گفتنی است شما علاوه بر خرید پتاسیم فسفات از وب سایت دارو رایان، می توانید اقدام به خرید اوره، خرید پتاسیم و خرید سدیم سیترات نیز نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =