02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید منیزیم هیدروکساید

قبلی
بعدی

خرید منیزیم هیدروکساید

برای اطلاع از قیمت منیزیم هیدروکساید و خرید منیزیم هیدروکساید با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

قبل از خرید منیزیم هیدروکساید باید بدانید هیدروکساید منیزیم یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی Mg(OH)2 است و این ماده جامد سفید رنگ با حلالیت کم در آب است.

منیزیم هیدروکساید چیست؟

منیزیم یک ماده معدنی طبیعی است. منیزیم هیدروکساید اسید معده را کاهش می دهد و سبب افزایش آب در روه می شود که می تواند حرکات روده را تحریک کند. منیزیم هیدروکساید به عنوان یک مُلین برای رفع یبوست استفاده می شود. منیزیم هیدروکساید همچنین به عنوان یک آنتی اسید برای تسکین سوء هاضمه، سوزش سر دل و رفلاکس اسید استفاده می شود. اگر قصد خرید منیزیم هیدروکساید را دارید تا انتهای این متن را با دقت مطالعه کنید تا قبل از خرید منیزیم هیدروکساید اطلاعات مفیدی را راجب منیزیم هیدروکساید کسب کنید.

کاربرد منیزیم هیدروکساید

منیزیم هیدروکساید بیشتر به عنوان آنتی اسید مورد استفاده قرار می گیرد و ماده مؤثر در شیر منیزی است. همچنین از این ماده به عنوان یک افزودنی در باقیمانده روغن، یک ماده خشک کننده قلیایی در مواد غذایی، یک ماده نگهدارنده رنگ، ماده تشکیل دهنده خمیر دندان و دسرهای یخ زده، یک پاک کننده در پالایش قند و یک ماده خنثی کننده در صنایع شیمیایی استفاده می شود.

منیزیم هیدروکسید به عنوان FR در کاربردهای مبلمان تجاری در ایالات متحده و انگلستان مورد استفاده قرار می گیرد. پایداری آن در دمای بالاتر از ۳۰۰ درجه سانتیگراد اجازه می دهد تا در ساختار چندین پلیمر گنجانیده شود. داده های حجم بازار منتشر شده در سال ۱۹۹۳ میلادی نشان می دهد استفاده از منیزیم هیدروکساید به عنوان FR افزایش یافته است.

قیمت منیزیم هیدروکساید
 

نحوه تولید منیزیم هیدروکساید

هنگامی که محلول یکی از نمک های فلزی منیزیم با آبی که دارای pH قلیایی است واکنش دهد، شرایط برای تهیه منیزیم هیدروکساید جامد آماده می شود. چنین واکنشی با حضور یون منیزیم و همچنین یون هیدروکسید بصورت روبرو رخ می دهد: (2) OH (Mg− → OH 2+ + Mg2)

از واکنش فوق و مواد اولیه ذکر شده می توان برای سنتز منیزیم هیدروکساید در آزمایشگاه استفاده کرد. تولید این ترکیب به روش های مختلفی در صنعت و کارخانجات انجام می شود که در بالا به اختصار توضیح داده شده است.

جالب اینجاست که در صنعت، هیدروکساید منیزیم را می توان با تصفیه و فرآوری آهک، هیدروکسید کلسیم و هیدروکسید کلسیم به دست آورد. با کمک فرآیندهای شیمیایی می توان از 600 متر مکعب آب دریا حدود یک تن Mg (2)OH بدست آورد.

قبل از مصرف  و خرید منیزیم هیدروکساید به نکات زیر توجه کنید:

شما باید بدانید که در صورت داشتن معده درد، حالت تهوع یا استفراغ نباید بدون تجویز پزشک از منیزیم هیدروکساید کنید.

از پزشک یا داروساز خود بپرسید که آیا استفاده از منیزیم هیدروکساید برای شما بی خطر است اگر موارد زیر را دارا می باشید:

  1. اگر بیماری کلیوی دارید.
  2. اگر در رژیم غذایی خود از منیزیم کمی استفاده می کنید، در این صورت می توانید با تجویز پزشک اقدام به خرید منیزیم کنید.
  3. در صورتی که تغییر ناگهانی در عادات روده شما رخ داده باشد که بیش از 2 هفته طول کشیده است.
  4. اگر باردار یا شیرده هستید، قبل از استفاده از این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

 

نحوه مصرف منیزیم هیدروکساید 

شما باید طبق دستورالعمل موجود بر روی برچسب محصول یا طبق دستور پزشک، منیزیم هیدروکساید استفاده کنید.

باید بدانید که بعد از خرید منیزیم هیدروکساید، ممکن است لازم باشد قبل از استفاده از منیزیم هیدروکساید  دهان خود را شستو شو دهید. همچنین قرص های جویدنی منیزیم هیدروکساید  باید قبل از قورت دادن جویده شوند. بهتر است بدانید بعد از خرید منیزیم هیدروکساید باید ان را با یک لیوان آب مصرف کنید.

نکاتی که قبل از خرید منیزیم هیدروکساید باید بدانید

هنگامی که به عنوان مُلین از منیزیم هیدروکساید استفاده می کنید، هیدروکسید منیزیم باید طی 30 دقیقه تا 6 ساعت سبب ملین سازی روده شود. اگر وضعیتی که با هیدروکسید منیزیم درمان می کنید بهبود نیافت یا در حین استفاده از این دارو بدتر شد، با پزشک خود تماس بگیرید. از منیزیم هیدروکساید برای بیش از 7 روز بدون توصیه پزشکی استفاده نکنید.بعد از خرید منیزیم هیدروکساید باید آن را در دمای اتاق به دور از حرارت و رطوبت نگهداری کنید.

اگر منیزیم هیدروکساید رابیش از اندازه  بخورم چه اتفاقی می افتد؟

علائم مصرف بیش از حد ممکن است شامل اسهال شدید، ضعف عضلانی، مشکل در تنفس و ادرار کم یا عدم ادرار باشد. در صورت بروز علائم آلرژی، به پزشک یا اورژانس مراجعه کنید یا به مرکز فوریت های پزشکی اطلاع دهید.

خرید منیزیم هیدروکساید
 

عوارض جانبی هیدروکسید منیزیم

اگر بعد از مصرف علائم آلرژیک را دارید فوراً به پزشک مراجعه کنید: کهیر؛ دشواری در تنفس؛ تورم صورت، لب ها، زبان یا گلو، حالت تهوع، استفراغ یا اسهال شدید؛ شامل این علائم هستند.

قیمت منیزیم هیدروکساید

به دلیل نوسان های ارزی بهتر است قبل از خرید هیدروکسید منیزیم با کارشناسان دارو رایان در تماس باشید و قیمت منیزیم هیدروکساید را استعلام کنید. امروزه قیمت منیزیم هیدروکساید به عوامل داخلی وخارجی زیادی وابسته است و به همین دلیل ممکن است قیمت منیزیم هیدروکساید در برخی از ماه های سال دچار نوسان شود، پس بهتر است حتما قبل از خرید منیزیم هیدروکسید از قیمت منیزیم هیدروکسید اطلاع حاصل نمایید. برای استعلام قیمت منیزیم هیدروکساید می توانید با شماره های02433769096 – 09113890680 در ساعات اداری تماس حاصل نمایید، همکاران ما در دارو رایان پاسخ تمامی سوالات شما که مربوط به منیزیم هیدروکسید باشد را خواهند داد.

سخن پایانی

در این متن از دارو رایان درباره خرید منیزیم هیدروکساید با شما صحبت کردیم، در صورتی که قصد خرید منیزیم هیدروکساید بصورت مستقیم از کارخانه را دارید از طریق شماره های موجود در بالای صفحه با شرکت دارو رایان در تماس باشید، همچنین در صورت نیاز به خرید منیزیم نیترات، خرید اوره یا خرید کلسیم در کنار منیزیم هیدروکساید، دارو رایان آماده خدمت رسانی به شما می باشد. همچنین قابل ذکر است که می توانید در وبلاگ دارو رایان مطالب مفید همچون شیر منیزی چیست را مطالعه کنید.

5 پاسخ

    1. سلام با تشکر از دارو رایان.
      منیزیم هیدروکساید ماده ای بسیار ارزشمنو است و برای تولید آن به زحمت و تخصص زیادی نیاز است همچنین افرادی که اقدام به خرید منیزیم هیدروکساید می کنند و نیازمند استعلام قیمت منیزیم هیدروکساید هستند می تواتنند از طریق وب سایت شما اقدام نمایند.

    1. نظر لطف شماست دوست عزیز، ممنون هستیم که از صفحه خرید منیزیم هیدروکساید در وب سایت دارو رایان بازدید کردیم، امید واریم بتوانیم در آپدیت این مقاله، مجددا اطلاعات مفید تری را در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 8 =