02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید زینک سولفات

قبلی
بعدی

قیمت زینک سولفات

برای اطلاع از قیمت زینک سولفات و خرید زینک سولفات با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

ویتامین ها و مواد معدنی از جمله مواردی هستند که برای عملکرد دستگاه های بدن و همینطور داشتن بدن سالم به آن ها احتیاج داریم. با این که تمام آن ها برای بدن لازم و ضروری هستند، برخی از آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و خرید زینک سولفات و استفاده از آن، یکی از آن ها است.

تعداد زیادی از افراد با مشکل کمبود روی مواجه هستند. اگر این موضوع از همان کودکی درمان شود، دربزرگ سالی با مشکلات کمتری رو به رو خواهید شد. زینک مکمل های مختلفی دارد و یکی از آن ها، زینک سولفات است. زینک بعد از آهن، دومین عصر مهم برای عملکرد دستگاه های بدن ما است. زینک سولفات در اصل همان نمک سولفات به همراه زینک است.

 اگر می خواهید در رابطه با خرید زینک سولفات و کاربرد ها و موارد استفاده از زینک سولفات اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله از وب سایت دارو رایان با ما همراه باشید.

خرید زینک سولفات

زینک سولفات چیست؟

همان طور که بالا تر گفته شد، زینک سولفات یکی از مکمل های زینک است که از ترکیب زینک و سولفات بدست میاید. سولفات به تنهایی خاصیت درمانی ندارد اما به همراه زینک، به جذب بهتر آن در بدن کمک می کند.

خرید زینک سولفات به صورت قرص

بر اساس تحقیقات، مشخص شد که میزان جذب روی از طریق معده بسیار کم است، تنها 20 تا 30 درصد روح جذب بدن می شود. اما این ماده معدنی نقش بسیار مهمی در رشد، تقسیم سلولی و غیره ایفا می کند و از این رو لازم است با استفاده از مکمل های غذایی حاوی روی از جمله قرص زینک سولفات، نیاز بدن به این ماده معدنی تامین شود.

به همین دلیل در پاسخ به این سوال که خرید زینک سولفات برای چیست، می توان گفت که با 50 میلی گرم روی در هر کپسول، این مکمل دارویی می تواند نیاز بدن شما را برطرف کند. نیاز روزانه به روی (روی) و با مصرف آن می توانید از اثرات ویژه روی بهره مند شوید. البته فراموش نکنید که پیش از خرید زینک سولفات حتما با پزشک مشورت کنید.

خرید زینک سولفات به صورت شربت

شربت زینک سولفات یک ترکیب محلول در آب است که از روی به شکل سولفات استفاده می کند. روی به اشکال دیگر مانند گلوکونات، سیترات و اکسید نیز موجود است. شربت سولفات روی یکی از پرفروش ترین انواع مکمل های روی است که روزانه افراد زیادی از آن استفاده می کنند و توسط برندهای معتبر تولید می شود. استفاده از روی به شکل سولفات یا به اشکال دیگر فواید زیر را برای بدن به همراه دارد:
تقویت ایمنی
بهبود زخم را تسریع می کند
کاهش خطر ابتلا به عفونت ها و بیماری های مرتبط با افزایش سن
کمک به درمان آکنه
کاهش التهاب
طبق برخی مطالعات، شربت سولفات روی در افزایش اشتها، افزایش وزن و افزایش قد در کودکان به ویژه کودکانی که هنوز به مدرسه نرسیده اند، تاثیر مثبت دارد. برای این منظور بهتر است با پزشک متخصص اطفال مشورت کنید تا میزان دقیق مصرف را بدانید.
پزشکان اغلب برای درمان و پیشگیری از کمبود روی، افزایش اشتها و رشد کودک و تقویت سیستم ایمنی بدن، خرید زینک سولفات را تجویز می کنند.

زینک سولفات

تداخلات دارویی زینک سولفات

قبل از شروع مصرف زینک سولفات برای کودکان یا بزرگسالان، باید فهرستی تهیه و به پزشک داده شود تا از تداخلات دارویی جلوگیری شود. به خصوص اگر از داروهای حاوی پنی‌سیلامین و فسفر استفاده می‌کنید، حتماً به پزشک اطلاع داده شود.
شربت سولفات روی می تواند جذب آنتی بیوتیک های تتراسایکلین، بیس فسفونات ها، آنتی بیوتیک های کینولون را کاهش دهد. بنابراین باید از پزشک خود بپرسید که فاصله بین مصرف این داروها و سولفات روی چقدر باید باشد تا از تداخل جلوگیری شود.

سخن پایانی

در این مقاله از وب سایت دارو رایان به بررسی خرید زینک سولفات و مزایای استفاده از این ماده پرداختیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. حتما در انتهای این صفحه نظرات، سوالات و یا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین برای خواندن مقالات مرتبط در رابطه با خرید زینک استئارات، خرید زینک سیترات، خرید منیزیم هیدروکساید، خرید منیزیم لاکتات، خرید کلسیم لاکتات، خرید اوره، خرید مونو پتاسیم فسفات، خرید سدیم سیترات و دیگر موارد می توانید به سایر صفحات وب سایت دارو رایان مراجعه کنید و یا از مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پانزده =