02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید تری کلسیم فسفات

قبلی
بعدی

خرید تری کلسیم فسفات

برای اطلاع از قیمت تری کلسیم فسفات و خرید تری کلسیم فسفات با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

معرفی تری کلسیم فسفات

قبل ازخرید تری کلسیم فسفات باید بهتر است به این نکته توجه کنید که که ری کلسیم فسفات نمک کلسیم در مکمل های غذایی است. بسیاری از مردم درباره ایمنی تری کلسیم فسفات، از جمله عوارض جانبی و اینکه آیا باعث سرطان می شود، تعجب می کنند.

افرادی که رژیم غذایی دارند و به تنهایی از کلسیم کافی برخوردار نیست از مکملهای حاوی تری کلسیم فسفات برای مصرف روزانه کلسیم استفاده می کنند. تری کلسیم فسفات یک منبع متمرکز کلسیم است و مصرف بیش از حد آن می تواند باعث افزایش سطح کلسیم یا هیپرکلسمی شود.

 سطح بالایی از کلسیم می تواند سبب عوارض زیر شود:

  1. یبوست
  2. حالت تهوع
  3. استفراغ
  4. دل درد
  5. درد عضلانی
  6. ضعف
  7. ادرار بیش از حد

قبل از خرید تری کلسیم فسفات بهتر است بدانید که ممکن است به کمبود آب بدن، خستگی، از دست دادن اشتها، تشنگی و اختلال روانی منجر شود. اگر به درستی این ماده مصرف نشود یا درکنار آن داروهای خاصی مصرف شود و فرد مصرف کننده بیماری خاصی داشته باشد، عوارض جانبی بعد از مصرف این ماده نیز ممکن است رخ دهد.

تری کلسیم فسفات شیمیایی (TCP) که با نام‌های کلسیم فسفات سه پایه، فسفات کلسیم، هیدروکسی آپاتیت کلسیم و مونوفسفات تری کلسیم نیز شناخته می‌شود، یک نمک قوی قلیایی با فرمول شیمیایی Ca(PO) و وزن مولکولی 310.2 گرم است. در هر حال تری کلسیم فسفات یک جامد میکروکریستالی سفید رنگ است که بسیار کمی در آب محلول و در الکل نامحلول است، اما به راحتی در اسید هیدروکلریک یا نیتریک رقیق حل می شود.

این ترکیب به عنوان نمک اصلی کلسیم و فسفات شناخته می شود. اکثر نمونه های تجاری “تری کلسیم فسفات” در واقع هیدروکسی آپاتیت هستند. تری کلسیم فسفات پایداری شیمیایی نسبتاً خوبی در محیط دارد. این ماده شیمیایی در سه شکل چندشکلی کریستالی α، α’ و β وجود دارد و حالت های α و α’ در دماهای بالا پایدار هستند.

بین خواص شیمیایی و بیولوژیکی فرم های بتا و آلفا تفاوت وجود دارد، به طوری که سطح آلفا محلول تر و قابل دسترس تر است. هر دو شکل به صورت تجاری در دسترس هستند و در فرمولاسیون های مورد استفاده در کاربردهای پزشکی و دندانپزشکی وجود دارند. به جای بافت استخوان طبیعی می توان از تری کلسیم فسفات استفاده کرد. همچنین در صنایع غذایی به عنوان یک جاذب رطوبت قوی استفاده می شود.

تری کلسیم فسفات چیست و چگونه استفاده می شود؟ | قبل از خرید تری کلسیم فسفات باید بدانید

تری کلسیم فسفات به عنوان یک مکمل غذایی موثر است زیرا به راحتی توسط بدن جذب می شود. با این حال، شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد تری کلسیم فسفات موثرتر از مکمل های کلسیم است، به ویژه آنهایی که حاوی سیترات و کربنات هستند. کربنات تری کلسیم کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد. در بسیاری از محصولات خانگی از جمله پودر بچه، خمیر دندان و آنتی اسیدها یافت می شود. صنایع مختلف از کربنات تری کلسیم استفاده می کنند. به عنوان مثال، بخش زیست پزشکی از تری کلسیم فسفات برای ساخت مواد کامپوزیتی برای ترمیم استخوان استفاده می کند.

خرید تری کلسیم فسفات
خرید تری کلسیم فسفات

روش های تولید تری کلسیم فسفات

تری کلسیم فسفات به صورت تجاری با تصفیه هیدروکسی آپاتیت با اسید فسفریک و آهک خاموش تولید می شود. روش دیگر برای سنتز تری کلسیم فسفات حرارت دادن مخلوطی از کلسیم پیروفسفات و کربنات کلسیم است.

CaCO3 + Ca2P2O7 → Ca3(PO4)2 + CO2

کاربرد های تری کلسیم فسفات

قبل از خرید تری کلسیم فسفات باید با کاربرد های تری کلسیم فسفات آشنا شوید:

  •  در صنایع غذایی به عنوان یک افزودنی و مکمل استفاده می شود
  • در صنایع تولید پلیمر استفاده می شود
  • در صنعت آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد
  • رطوبت گیر شکر و نمک محسوب می شود
  • سفید و روشن کننده در صنعت سرامیک
  • در مسواک و پودر خمیردندان استفاده می شود

خطر ابتلا به سرطان با تری کلسیم فسفات

محققان نشان می‌دهند که رژیم غذایی سرشار از فسفات‌های معدنی، که سرشار از مواد افزودنی در غذاهای فرآوری‌شده مانند گوشت و پنیر هستند، باعث رشد سلول‌های میکروگلیال می‌شود. یک مطالعه انجمن قفسه سینه آمریکا در مدل‌های موش گزارش می‌دهد که رژیم غذایی غنی از فسفات می‌تواند رشد تومورهای سرطان ریه را تسریع کند و رشد تومور را در افرادی که در معرض خطر ابتلا به سرطان ریه قرار دارند، افزایش دهد. مطالعات دیگر ارتباطی بین فسفات معدنی و ایجاد انواع مختلف سرطان پیدا کرده اند.

تری کلسیم فسفات دارای خواص متعددی است که آن را در فرمولاسیون مواد غذایی مفید می کند. این موارد شامل موارد زیر است:

تری کلسیم فسفات تقریباً در آب نامحلول است، طعم بسیار کمی دارد و معمولاً به صورت پودر سفید ریز موجود است.

بافت گچی تری کلسیم فسفات آن را به عنوان یک عامل جریان آزاد مفید می کند، زیرا توانایی جذب تا 10 درصد وزن خود را در رطوبت دارد.

خواص بافت و رنگ آن نیز آن را به یک عامل ابری موثر تبدیل می کند.

قیمت تری کلسیم فسفات

برای اطلاع از قیمت تری کلسیم فسفات و خرید تری کلسیم فسفات می توانید از طریق شماره های موجود در وب سایت دارو رایان با امور فروش تری کلسیم فسفات تماس گرفته و بعد از استعلام قیمت تری کلسیم فسفات، اقدام به خرید تری کلسیم فسفات با کیفیت نمایید. دارو رایان بصورت تضمینی اقدام به فروش تری کلسیم فسفات می کند، همچنین شما علاوه بر خرید تری کلسیم فسفات می توانید از طریق وب سایت دارو رایان اقدام به خرید کلسیم و خرید دی کلسیم فسفات کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 4 =