02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید سدیم لاکتات

قبلی
بعدی

قیمت سدیم لاکتات

برای اطلاع از قیمت سدیم لاکتات و خرید سدیم لاکتات با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

در این مقاله از دارو رایان به بررسی سدیم لاکتات، خرید سدیم لاکتات و کاربرد های این ماده می پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

سدیم لاکتات چیست؟

سدیم لاکتات یک ترکیب شیمیایی است که در بسیاری از محصولات غذایی به عنوان یک افزودنی غذایی به کار می‌رود. لاکتات سدیم از اسید لاکتیک به دست می آید. این ماده در بدن انسان نیز تولید می‌شود و در فرآیندهای بیولوژیکی در بدن انسان نقش اساسی دارد. این ترکیب موجب افزایش سطح اسیدیته خون می‌شود. در ادامه به برخی از کاربردهای سدیم لاکتات در بدن و فواید و مزایای آن پرداخته خواهد شد.

  1. کاهش خستگی: یکی از اصلی ترین فایده های خرید سدیم لاکتات و استفاده از آن، کاهش خستگی در بدن است. ورزشکاران و افرادی که فعالیت جسمانی زیادی انجام می‌دهند، برای جلوگیری از خستگی و کمبود انرژی می‌توانند از خرید سدیم لاکتات استفاده کنند. در هنگام فعالیت بدنی شدید، عضلات به دنبال تولید انرژی بیشتر، از گلیکوژن ذخیره شده در بدن استفاده می‌کنند. با ادامه تمرین، یون‌های هیدروژنی آزاد شده از گلیکوز و تجزیه آن در ماهیچه‌ها با ایجاد اسیدیته افزایش می‌یابد که باعث افزایش سطح سدیم لاکتات در خون می‌شود. بنابراین، سدیم لاکتات به عنوان یکی از شاخص‌های خستگی و میزان فعالیت بدنی در تمرینات ورزشی شناخته می‌شود.
  2. بهبود نتایج ورزشی: خرید سدیم لاکتات و استفاده از آن باعث بهبود نتایج ورزشی می‌شود. این ترکیب موجب افزایش قدرت و تحمل بدن در ورزش می‌شود و موجب بهبود عملکرد و کاهش زمان بازیابی بعد از تمرینات ورزشی می‌شود.
  3. بهبود عملکرد قلبی: دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که مصرف سدیم لاکتات باعث بهبود عملکرد قلبی می‌شود، زیرا این ترکیب باعث افزایش میزان اکسیژن در بدن می‌شود.
  4. کمک به کاهش وزن: با توجه به اینکه سدیم لاکتات در تجزیه و هضم چربی‌ها و کالری‌ها نقش دارد، استفاده از این ترکیب می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.
  5. کاهش استرس: سدیم لاکتات به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی، موجب کاهش استرس در بدن می‌شود و موجب بهبود وضعیت عمومی بدن انسان می‌شود.

سدیم لاکتات

کاربرد سدیم لاکتات

صنایع غذایی

به عنوان یک افزودنی غذایی، لاکتات سدیم دارای شماره E325 است و یک محصول مایع است، اما به صورت پودر نیز موجود است. به عنوان یک نگهدارنده، تنظیم کننده اسیدیته و حجم دهنده عمل می کند.

صنعت آرایشی و بهداشتی

گاهی اوقات از لاکتات سدیم در محصولات شامپو و سایر محصولات مشابه مانند صابون مایع استفاده می شود، زیرا مرطوب کننده موثر است. در محصولات مراقبت از پوست، از آن به عنوان مرطوب کننده استفاده می شود. همچنین می تواند چسبندگی را کاهش دهد و کراتولیتیک است.

پزشکی

ترکیب لاکتات سدیم مشابه خون انسان است. بنابراین از لاکتات سدیم در مواردی استفاده می‌شود که فرد فاقد آب یا نمک باشد، خون زیادی از دست داده باشد که باید سریع جایگزین شود و یا باید دارو را به صورت محلول یا رقیق دریافت کند.

اثرات تولید بیش از حد سدیم لاکتات

خرید سدیم لاکتات و استفاده بیش از حد می‌تواند در بدن افراد به ایجاد خستگی و راندگی عضلات، درد و سوزش عضلانی و کاهش عملکرد در تمرینات ورزشی منجر شود. همچنین، میزان سدیم لاکتات بیش از حد در خون می‌تواند به عوارض جانبی از جمله اضطراب، سردرد، تهوع و استفراغ، و نارسایی کلیه منجر شود. در افراد با بیماری‌های قلبی، مصرف بیش از حد مواد غذایی حاوی سدیم لاکتات ممکن است باعث افزایش فشار خون و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی شود.

خرید سدیم لاکتات

سخن پایانی

سدیم لاکتات به عنوان یک شاخص عملکرد در تمرینات ورزشی شناخته می‌شود و با تولید بیش از حد در بدن می‌تواند به عوارض جانبی و افزایش خطر بیماری‌های قلبی منجر شود. ورزش هوازی، کاهش شدت فعالیت بدنی و مصرف غذاهای حاوی سربه‌های غذایی می‌تواند به کاهش تولید سدیم لاکتات در بدن کمک کند. با این حال، برای خرید سدیم لاکتات و استفاده از آن باید به دستور پزشک یا متخصص تغذیه مراجعه کرد و مقدار استفاده را بر اساس نیاز بدن تنظیم کرد.

برای اطلاع از قیمت دقیق خرید سدیم لاکتات می توانید با کارشناسان دارو رایان در ارتباط باشید.

همچنین برای خواندن مقالات مرتبط در رابطه با خرید مونو سدیم فسفات، خرید دی سدیم فسفات، خرید تری سدیم فسفات، خرید سدیم نیترات، خرید سدیم سیترات و خرید سدیم استئارات می توانید به سایر صفحات وب سایت دارو رایان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =