02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید منیزیم نیترات

قبلی
بعدی

خرید منیزیم نیترات

برای اطلاع از قیمت منیزیم نیترات و خرید منیزیم نیترات با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

منیزیم نیترات (Magnesium nitrate) ترکیبی غیر آلی با فرمول Mg (NO3) 2 (H2O) x و به صورت پودر جامد سفید رنگ است. این ماده از منیزیم، نیتروژن و اکسیژن با فرمول شیمیایی Mg(NO3)2 تشکیل شده است. این ماده به طور طبیعی در غارها و معادن به صورت نیترو مگنزیت وجود دارد. خواص و کاربردهای آن در بخش های بعدی این مقاله از سایت دارو رایان مورد بحث قرار گرفته است. پس برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید منیزیم نیترات، قیمت آن و موارد مورد ازتفاده ازمنیزیم نیترات تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

منیزیم نیترات چیست؟

منیزیم نیترات یک ماده کریستالی، بی بو و بی رنگ است که به عنوان کاتالیزور برای تولیدات مواد آتش بازی و پتروشیمی استفاده می شود. این ماده از مخلوط سولفات منیزیم و نیترات کلسیم به دست می آید. سپس این مخلوط فیلتر می شود تا سولفات کلسیم ناخالص حذف شود. تقاضا برای این ماده و خرید منیزیم نیترات به دلیل پیشرفت های بزرگ در سنتز شیمیایی در حال افزایش است.
این منبع نیترات و منیزیم کریستالی محلول در آب برای استفاده سازگار با pH پایین (اسیدی) است. ترکیبات نیترات به طور کلی در آب محلول هستند. مواد نیترات کننده نیز عوامل اکسید کننده هستند. ترکیبات نیترات در صورت مخلوط شدن با هیدروکربن ها می توانند مخلوط های قابل اشتعال ایجاد کنند. نیترات ها پیش سازهای بسیار خوبی برای تولید ترکیبات با خلوص بسیار بالا و مواد کاتالیست و نانوذرات ویژه هستند.
استفاده از این ماده در صنایع تحقیقاتی و پیشرفت روزافزون در بخش‌های حفظ گیاهان و کشاورزی از عوامل اصلی رشد خرید منیزیم نیترات  است. علاوه بر این صنعت پتروشیمی نقش مهمی در توسعه اقتصاد جهانی دارد و تامین مواد اولیه اساسی و مهم صنایع مختلف را تسهیل می کند. علاوه بر این، استفاده گسترده از این مواد شیمیایی در محصولات UCL، محصولات محافظت از گیاهان، کمک های پردازش و فرمولاسیون کود باعث رشد خرید نیترات منیزیم  شده است.

کاربردهای مختلف منیزیم نیترات

شکل این ترکیب کریستال سفید رنگ است، کودی حاوی نیترات و منیزیم و کاملا محلول در آب است. نیترات موجود در کود باعث بهبود جذب منیزیم می شود. بهترین کود برای رفع سریع کمبود نیتروژن و منیزیم در گیاهان است. این کود کاملا خشک است و بدون باقیمانده در آب حل می شود. این کود فاقد سولفات، کلر و سدیم بوده و در تمامی سیستم های آبیاری قابل استفاده می باشد.
یکی از موثرترین ترکیبات کودی برای افزایش تولید و رشد کشاورزی، نیترات منیزیم است که باعث افزایش اسید آمینه و پروتئین گیاهی و منیزیم می شود و میزان کلروفیل و کارایی آن را افزایش می دهد که باعث افزایش تولید غذا و در نهایت رشد می شود.
این ماده شیمیایی عمدتا به عنوان یک عامل ضد آب یا خشک کننده در تهیه اسید نیتریک استفاده می شود. علاوه بر این، نیترات منیزیم به طور گسترده ای به عنوان یک کاتالیزور در صنعت پیروتکنیک و پتروشیمی استفاده می شود. همچنین به عنوان تنظیم کننده ویسکوزیته، واسطه و مصالح ساختمانی استفاده می شود.
این ترکیب پتروشیمی کاربردهای مختلفی در صنایع کشاورزی، چاپ، شیمیایی و سرامیک دارد. کودهای حاوی این ماده اغلب در گیاهان هیدروپونیک و گلخانه ها استفاده می شوند. کاربرد آن در زیر آورده شده است.

خرید نیترات منیزیم

  1.  به عنوان عامل حساسیت برای لیتوگرافی استفاده کنید
  2.  به عنوان یک عامل آبگیری در تهیه و تصفیه اسید نیتریک غلیظ استفاده شود
  3. در صنعت پتروشیمی
  4.  در تولید نیترات آمونیوم
  5.  به عنوان یک تنظیم کننده ویسکوزیته در صنایع مختلف
  6.  در ساخت محصولات کشاورزی
  7.  در فرآیند استخراج
  8.  در تولید محصولات تونر و رنگ
  9.  به عنوان یک ماده اتصال‌دهنده

کاربرد منیزیم نیترات در صنعت مواد منفجره

نیترات منیزیم به طور فزاینده ای به عنوان عوامل خشک کننده و کاتالیزور در تولید محصولات آتش نشانی و مواد منفجره استفاده می شوند.
در صنعت مواد منفجره از آن به عنوان اکسید کننده، عامل آب زدایی و کاتالیزور برای بهبود احتراق سایر مواد مورد استفاده در ساخت مواد منفجره استفاده می شود.

علاوه بر این، منیزیم نیترات دارای خواص حرارتی خوبی است و در هنگام ذوب حرارت بالایی ایجاد می کند. این خواص حرارتی آن را به یک ماده تغییر فاز صنعتی (PCM) تبدیل می کند. گرمای آزاد شده در طی واکنش خارجی آن می تواند به عنوان منبع انرژی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرد منیزیم نیترات در کشاورزی

خرید منیزیم نیترات  و استفاده از این ماده به طور گسترده ای برای تولید کود و سایر هورمون های رشد گیاه استفاده می شود. محققان دریافته اند که منیزیم برای گیاهان ضروری است و جزء کلیدی مولکول کلروفیل در نظر گرفته می شود. کودهای حاصل از این ماده منیزیم را برای گیاهان فراهم می کند که برای رشد سالم آنها ضروری است.

خطرات منیزیم نیترات

قرار گرفتن در معرض این ترکیب شیمیایی می تواند باعث تحریک مخاط شود. علائم قرار گرفتن در معرض این ماده شیمیایی ممکن است شامل تنگی نفس و سرفه باشد. خرید منیزیم نیترات  و مصرف زیاد آن باعث استفراغ، سرگیجه، درد شکم، اسهال و تشنج خواهد شد. تماس با پوست ممکن است باعث قرمزی، درد و سوزش شود. بنابراین هنگام کار با این ماده در آزمایشگاه شیمیایی باید از لباس و دستکش محافظ استفاده کرد.

قیمت نیترات منیزیم

قیمت منیزیم نیترات

برای اطلاع از قیمت منیزیم نیترات و خرید منیزیم نیترات می توانید از طریق شماره های موجود در وب سایت با ما در تماس باشید.

نتیجه گیری

نیترات منیزیم یک ترکیب شیمیایی معدنی با فرمول شیمیایی Mg(NO3)2 است. این ماده کاربردهای مختلفی در نساجی، معدن، کشاورزی و صنعت دارد. با این حال، باید با احتیاط استفاده شود. زیرا به عنوان یک محرک عمل می کند.

در این مقاله از دارو رایان به بررسی خرید نیترات منیزیم، موارد مورد استفاده و عوارض مصرف زیاد آن پرداختیم. امیدواریم مطالب مفیدی را در اختیا ر شما قرار داده باشیم. حتما نظرات، تجربیات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین میتوانید مطالب مرتبط در رابطه با خرید اوره، خرید منیزیم لاکتات و خرید منیزیم سیترات در سایت دارو رایان مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =