02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید زینک استئارات

قبلی
بعدی

قیمت زینک استئارات

برای اطلاع از قیمت زینک استئارات و خرید زینک استئارات با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

 زینک استئارات کاربرد های مختلفی در صنایع متفاوتی دارد. با این حال بسیاری از افراد سوالاتی مانند زینک استئارات چیست، کاربرد های زینک استئارات، خرید زینک استئارات و غیره را در ذهن دارند که در این مقاله از دارو رایان به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد. پس اگر شما هم می خواهید در رابطه با این ماده شیمیایی بیشتر بدانید، تا انتهای این مقاله با دارو رایان همراه باشید.

همچنین برای خرید منیزیم لاکتات، خرید کلسیم لاکتات، خرید منیزیم اکساید، خرید اوره،  خرید منیزیم هیدروکساید و سایر مواد شیمیایی می توانید با کارشناسان دارو رایان در ارتباط باشید.

زینک استئارات چیست؟

زینک استئارات پودر سفید و جامد است که از واکنش شیمیایی اسید چرب و اکسید روی بدست میاید. این ماده شیمیایی قابلیت دفع آب دارد و در حلال های قطبی نامحلول است. یکی از ویژگی های این ماده، اندازه ذرات بسیار ریز آن است که قطری حدود یک میکرون دارد.

خرید زینک استئارات

کاربرد های زینک استئارات چیست؟

خرید زینک استئارات و استفاده از آن در صنایع مختلف بسیار افزایش یافته است. استئارات روی معمولا به عنوان روان کننده، ماده آزاد کننده، تثبیت کننده حرارت و جلوگیری از رطوبت در محصولات دارویی مورد استفاده قرار میگیرد.

پلیمرها مولکول هایی با زنجیره بلند هستند که در دمای بالاتر از نقطه ذوب خود چسبناک می شوند. نیروهای اصطکاک بین پلیمر-پلیمر، پلیمر-فلز، پلیمر-پرکننده، پرکننده-پرکننده و پرکننده-فلز در حرکت اتصال پلیمری مشکل ایجاد می کند. زینک استئارات در عین حال با خاصیت روان کنندگی خود، با کاهش ضریب اصطکاک سطوح متحرک این مشکل را حل می کند.
در بین روان کننده ها، استئارات روی یک افزودنی بسیار مهم در تولید و فرآوری پلیمرها است. این ماده به عنوان روان کننده داخلی در پودرهای قالب گیری و روان کننده قالب ها استفاده می شود. برای این منظور، مهمترین چیز در مورد استئارات روی این است که روی به صورت فلزی ندارد زیرا روی فلزی باعث آسیب به شکست پلیمر می شود.

تولیدات لاستیک

این ماده در صنعت تولید لاستیک به عنوان یک روان کننده داخلی و به عنوان روان کننده خارجی یا گرد و غبار با خواص ضد انسداد عالی عمل می کند. یکی از رایج ترین موارد استفاده از زینک استئارات در تولید لاستیک، به عنوان یک عامل آزاد کننده است.

 لوازم آرایشی

از خرید زینک استئارات برای یکنواخت کردن لوازم آرایشی و عامل ضد چسبندگی در موارد آرایشی پودری مانند کرم پودر و پنکیک استفاده می شود. زینک استئارات به طور کلی برای خاصیت روانکاوی استفاده می شود. خمچنین موجب می شوند تا امولسیون ها به دو قسمت مایع و روغن جدا نشوند و همچنین ضخامت قسمت چربی محصولات آرایشی و بهداشتی را افزایش می دهد. علاوه بر این، برای رقیق تر شدن لاک ها به آن ها اضافه می شود.

زینک استئارات

تولید پلاستیک

 استئارات روی به عنوان روان کننده در فرایند تولید پلیمر ها استفاده می شود. این ماده یکی از مهم ترین موادی است که به عنوان روان ساز داخلی در صنعت در پودر های قالب ریزی و روان کننده قالب مورد استفاده است. در ساخت و تولید پلاستیک از آن به عنوان اصلاح کننده ویسکوزیته استفاده می شود و موجب بهبود کیفیت نهایی محصول می شود.

سایر کاربرد های  استئارات روی

از زینک استئارات در دارو سازی برای آزاد شدن قالب قرص استفاده می شود. علاوه بر موارد ذکر شده، زینک استئارات در صنایع کاغذ، پودر لباس شویی، مصالح ساختمانی و بتن، عامل دیسپرس و آزاد کننده و پخش کننده رنگ و همچنین عامل مات کننده استفاده می شود.

استئارات روی به طور گسترده در زندگی روزمره و صنعت استفاده می شود و یکی از پرکاربرد ترین مواد شیمیایی است.

قیمت خرید زینک استئارات

برای دریافت اطلاعات در رابطه با قیمت خرید زینک استئارات با کارشناسان دارو رایان تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله از دارو رایان به بررسی این که زینک استئارات چیست، خرید زینک استئارات و کاربرد های آن پرداختیم. امیدواریم مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم. حتما سوالات خود را با کارشناسان سایت بیلدر در میان بگذارید تا از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

 همچنین می توانید در انتهای همین صفحه در بخش نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. برای دریافت اطلاعات در رابطه با سایر مواد شیمیایی مانند خرید منیزیم، خرید کلسیم، خرید پتاسیم، خرید سدیم و خرید روی می توانید سایر مقالات موجود در وب سایت دارو رایان را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + چهارده =