02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید سدیم استئارات

قبلی
بعدی

قیمت سدیم استئارات

برای اطلاع از قیمت سدیم استئارات و خرید سدیم استئارات با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

در این مقاله از دارو رایان به بررسی سدیم استئارات، خرید سدیم استئارات، کاربرد سدیم استئارات و دیگر موارد می پردازیم. پس اگر شما هم می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید، تا انتهای این مقاله از دارو رایان با ما همراه باشید.

سدیم استئارات چیست؟

سدیم استئارات در اصل نمک سدیم اسید استئاریک، یک اسید چرب طبیعی است که به صورت پودر سفید رنگ جامد وجود دارد. سدیم استئارات دارای دو بخش آب دوست و آب گریز است و ph آن در قسمت بازی قرار دارد. سدیم استئارات از واکنش اسید استئاریک با سود سوزآور تهیه می شود. این ماده به عنوان یک ماده افزودنی در صنایع مختلف کاربرد دارد. در ادامه به بررسی کاربرد های سدیم استئارات خواهیم پرداخت.

سدیم استئارات

کاربرد سدیم استئارات

استئارات سدیم می تواند در مواد غذایی، آشامیدنی، دارویی، بهداشت و محصولات مراقبت شخصی، کشاورزی ( خوراک دام و مرغ) استفاده شود. به همین دلیل در بسیاری از صنایع از اهمیت بالایی برخوردار است.

استئارات سدیم برای سفا و جامد کردن صابون های مایع استفاده می شود. از این ماده برای تهیه صابون های سفید و کرم استفاده می شود.استئارات سدیم نه تنها در صابون ها بلکه در عطر، خوش بو کننده های هوا و روان کننده ها نیز استفاده می شود.نام دیگر استئارات سدیم صابون سدیم است. استئارات سدیم در صنایع مختلف استفاده می شود و این ماده به عنوان ماده ای بسیار مهم در فرمولاسیون لوازم آرایشی و بهداشتی مانند محصولات پوستی و خمیر دندان و همچنین در صنایع داروسازی به عنوان افزودنی استفاده می شود.

از دیگر کاربرد های این ماده می توان به استفاده از آن در ساخت قرص ها و پودر های ماشین ظرف شویی و لباس شویی اشاره کرد زیرا سدیم استئارات قدرت پاک کنندگی را افزایش میدهد. همچنین به دلیل قدرت پاک کنندگی بالا در کارواش ها و همینطور پاک کنندگی های صنعتی از آن استفاده می شود.

این ماده در انواع دئودورانت ها، لاستیک، رنگ های لاتکس، تولید پمادها و کرم ها و جوهر استفاده می شود. نمک سدیم به عنوان طعم دهنده و افزودنی غذایی نیز استفاده می شود.

سدیم استئارات در ساخت و تولید فوم شستشوی دهان برای کمک به حلّال کردن ترکیبات هیدروفوبیک استفاده می شود.

وجود استئارات سدیم باعث جدا شدن آب و روغن می شود. نمک های استئارات موجود در استئارات سدیم باعث جذب بهتر روغن در مو شده و تأثیر مثبتی بر صاف و نرم شدن موها دارند.

از انجایی که امروزه مصرف لوازم آرایشی در بسیاری از نقاط جهان بسیار زیاد است، تولیدکنندگان لوازم آرایشی سعی در ارائه لوازم آرایشی با کیفیت بالا برای جذب مشتریان بیشتر دارند. به همین دلیل تولیدکنندگان لوازم آرایشی از خرید سدیم استئارات و استفاده از آن در تولید محصولات خود استفاده می کنند تا بتوانند محصولات بهتری را وارد بازار کنند.

نحوه عملکرد سدیم استئارات

هنگامی که استئارات سدیم به عنوان یک شوینده یا صابون استفاده می شود، می تواند یک امولسیون پایدار اما ناهمگن از چرک تشکیل دهد که چربی است. مولکول های آب باعث شسته شدن چربی می شوند. قسمت باردار مولکول استئارات سدیم، چربی را در آب حل کرده و به آب که قطبی است و قسمت هیدروکربنی به چربی متصل می شود و این مکانیسم باعث جدا شدن چربی از سطح کثیف یا فرسوده می شود. این خاصیت استئارات سدیم منجر به استفاده از آن به عنوان سورفکتانت در صنایع شوینده برای کاهش کشش سطحی سطوح و در نهایت تمیز کردن آن ها می شود.

خرید سدیم استئارات

آیا استئارات سدیم خطرناک است؟

استفاده از این ماده در لوازم آرایشی سابقه طولانی و بی خطری دارد و سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از آن را در مواد غذایی بی خطر می داند، بنابراین می توان گفت که استفاده از این ترکیب عارضه ای ایجاد نمی کند. نمک های سدیم را می توان بدون نگرانی و با خیال راحت در مواد غذایی، خوراکی ها و خوراک دام استفاده کرد.

قیمت خرید سدیم استئارات

برای اطلاع از قیمت روز خرید سدیم استئارات می توانید با کارشناسان دارو رایان در ارتباط باشید.

سخن پایانی

در این مقاله دارو رایان به بررسی خرید سدیم استئارات و کاربرد سدیم استئارات پرداختیم. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان دارو رایان در ارتباط باشید. حتما در انتهای صفحه نظرات، سوالات و یا پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین برای خواندن مقالات مرتبط مانند خرید سدیم، خرید سدیم لاکتات، خرید سدیم نیترات، خرید سدیم سیترات، خرید منیزیم، خرید اوره، خرید منیزیم لاکتات و خرید منیزیم هیدروکساید می توانید به دیگر صفحات وب سایت دارو رایان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هجده =