02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید منیزیم استئارات

قبلی
بعدی

قیمت منیزیم استئارات

برای اطلاع از قیمت منیزیم استئارات و خرید منیزیم استئارات با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

این مقاله حاوی اطلاعات مفید و کاربردی در مورد ویژگی ها، خواص و کاربردهای استئارات منیزیم و کاربردهای مختلف آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید منیزیم استئارات دارید می توانید با کارشناسان دارو رایان در ارتباط باشید. حجم محصول، نرخ خلوص، نرخ ارز و شرکت سازنده عموماً عوامل بسیار مهمی در تعیین قیمت محصولات شیمیایی هستند. قیمت استئارات منیزیم نیز تحت تأثیر این موارد است.

لازم به ذکر است که شرکت دارو رایان با بیش از چنین سال سابقه در این زمینه، این ماده شیمیایی را با بهترین کیفیت تولید و با کمترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

شاید شما هم این سوال را داشته باشید که منیزیم استئارات چیست؟ چه کاربردی دارد؟ قیمت خرید منیزیم استئارات چقدر است؟ از کجا میتوانم منیزیم استئارات را تهیه کنم؟

نگران نباشید زیرا در این مقاله از دارو رایان قرار است به تمام این سوال ها پاسخ دهیم. پس برای آشنایی بیشتر و دریافت اطلاعات در رابطه با این ماده شیمیایی و یافتن پاسخ سوالات خود درباره منیزیم استئارات، تا انتهای این مقاله از دارو رایان با ما همراه باشید.

همچنین برای دریافت اطلاعات در رابطه با خرید منیزیم، خرید منیزیم لاکتات و دیگر ماده های شیمیایی میتوانید سایر مقالات موجود در این سایت را مطالعه کنید.

منیزیم استئارات چیست؟

استئارات منیزیم یکی از رایج ترین افزودنی هایی است که امروزه در پزشکی و مکمل ها استفاده می شود. استئارات منیزیم با نام های دیگری مانند استئارات گیاهی یا اسید استئاریک نیز موجود است.
استئارات منیزیم یک پودر جامد سفید رنگ در دمای اتاق است. این ماده غیر فعال مورد تایید FDA است و معمولا در صنعت داروسازی به عنوان رقیق کننده برای تولید قرص، کپسول و پودر استفاده می شود. شما واقعاً به سختی می توانید مکملی را که امروزه در بازار فروخته می شود پیدا کنید که شامل آن نباشد، اگرچه ممکن است نام آن را مستقیم نبینید.

استئارات منیزیم معمولاً به بسیاری از غذاها ، داروها و مواد آرایشی افزوده می شود. در داروها و ویتامین ها ، هدف اصلی آن این است که به عنوان روان کننده عمل کند. این ماده با وجود استفاده گسترده، یکی از بحث برانگیزترین مواد در دنیای مکمل ها است. منیزیم استئارات اساساً از دو ماده تشکیل شده است: اسید استئاریک و منیزیم.
منیزیم یک ماده معدنی ضروری در رژیم غذایی است و بیشتر بزرگسالان روزانه بین 310 تا 420 میلی گرم منیزیم نیاز دارند. تقریبا نیمی از منیزیم بدن انسان در استخوان ها یافت می شود و بقیه به ساخت پروتئین ها، حفظ عملکرد عضلات و اعصاب، تنظیم قند خون و فشار خون و رونویسی DNA کمک می کند.
اسید استئاریک یک اسید چرب اشباع شده است که در بسیاری از غذاها از جمله چربی ها و روغن های حیوانی و گیاهی یافت می شود. کاکائو و بذر کتان حاوی مقادیر قابل توجهی اسید استئاریک هستند.

خرید منیزیم استئارات

اسید استئاریک (استئارات) یک چربی اشباع شده اصلی در رژیم غذایی انسان است. استئارات ها مواد مغذی هستند که بخشی طبیعی از چربی های حیوانی یا گیاهی هستند و معمولاً در چند گرم در روز از طریق منابع غذایی رایج مصرف می شوند. برخی از این موادغذایی عبارتند از:

  • مرغ
  • تخم مرغ
  • پنیر
  • شکلات
  • گردو
  • ماهی سالمون
  • روغن پنبه دانه
  • روغن نخل
  • روغن نارگیل

 اسید استئاریک عمدتاً توسط کبد به اسید اولئیک تبدیل می شود.

منیزیم استئارات چگونه عمل میکند؟

استئارات منیزیم یک افزودنی است که عمدتا در کپسول های دارویی استفاده می شود.
این ماده که به عنوان “عامل جریان” شناخته می شود، به افزایش سرعت تولید کمک می کند زیرا از چسبیدن مواد به تجهیزات مکانیکی جلوگیری می کند.
از چسبیدن تک تک اجزای کپسول به یکدیگر و به دستگاه کپسول سازی جلوگیری می کند.
این به بهبود پایداری و کنترل کیفیت کپسول های دارویی کمک می کند.
ساخت کپسول های دارویی بدون این مواد امکان پذیر است، اما تضمین سازگاری و کیفیت این کپسول ها دشوارتر است.
از خرید منیزیم استئارات برای به تاخیر انداختن تجزیه و جذب داروها استفاده می شود تا در ناحیه صحیح روده جذب شوند.
همچنین به عنوان امولسیون ، چسب، غلیظ کننده، عامل ضد جوش، روان کننده، عامل آزاد کننده و عامل ضد کف کننده عمل می کند.

 

کاربرد منیزیم استئارات در صنایع غذایی

خرید منیزیم استئارات به عنوان مکمل های غذایی، اغلب به عنوان یک افزودنی در مواد غذایی و آرایشی استفاده می شود. این ماده پس از تجزیه شدن در بدن به اجزاء تشکیل دهنده خود تبدیل می شود.
این ماده از واکنش استئارات سدیم با نمک منیزیم یا از واکنش اکسید منیزیم با اسید استئاریک تولید می شود. برخی از افزودنی های غذایی درج شده است که استئارات سدیم مورد استفاده در تولید استئارات منیزیم از اسید استئاریک گیاهی استفاده شده است.
این ترکیب اغلب به عنوان یک عامل ضد لک در تولید قرص، کپسول و پودر استفاده می شود. این ماده که خاصیت روان کنندگی دارد از چسبیدن مواد اولیه در هنگام ساخت محصولات مختلف جلوگیری می کند. استئارات منیزیم می تواند جذب آب توسط قرص را کاهش دهد و در نتیجه آن را در معده حل کند تا دارو کندتر جذب بدن شود.
از استئارات منیزیم نیز می توان به طور موثر در تولید پوشش های پودری استفاده کرد. این ماده برای اتصال شکر در تولید آب نبات های فشرده و در خوراکی های سخت شیرین مانند شیرینی های نعناعی استفاده می شود.
استئارات منیزیم با جلوگیری از چسبیدن قطعات مختلف در طول فرآیند ساخت به سرعت حرکت مواد خام در ماشین آلات کمک می کند. این ماده همچنین به عنوان امولسیفایر، چسب و غلیظ کننده، ضد خوردگی، روان کننده، لایه بردار و ضد عفونی کننده عمل می کند.

استفاده از استئارات منیزیم در دارو سازی

خرید منیزیم استئارات به طور گسترده در داروسازی استفاده می شود، به عنوان مثال، این ماده با کاهش جذب آب به کاهش سرعت قرص ها یا مکمل ها کمک می کند و به عنوان یک پوشش خشک استفاده می شود. علاوه بر این، برای اتصال قند در تولید آب نبات های فشرده مانند نعناع که برای ترمیم حفره دهان استفاده می شود، استفاده می شود. این محصول به عنوان امولسیفایر و روان کننده به صنعت داروسازی کمک می کند و حرکت مواد را در هنگام ساخت دستگاه تسریع می کند.

قیمت خرید منیزیم استئارات

عوارض جانبی استئارات منیزیم

استئارات منیزیم به طور کلی یک ماده بی خطر در نظر گرفته می شود، با خرید منیزیم استئارات و مصرف روزانه 2500 میلی گرم در انسان. اغلب به عنوان یک ماده غیر فعال و پرکننده در مکمل ها و در فرمولاسیون داروهایی مانند قرص ها برای جذب بهتر استفاده می شود. با این حال، استفاده بیش از حد از آن می تواند منجر به اثرات ملین و تحریک روده شود.

این ترکیب نه تنها برای اهداف تولیدی فوق‌العاده است، بلکه باعث می‌شود قرص را راحت‌تر بلعیده و راحت‌تر از طریق دستگاه گوارش حرکت کند. استئارات منیزیم نیز یک واسطه است که اثر درمانی مواد موثره داروهای مختلف را برای بهبود جذب و حلالیت دارو افزایش می دهد.
این ترکیب یک ماده غیرفعال رایج در مکمل ها و داروها است که معمولاً به عنوان پرکننده استفاده می شود. این ماده عملکرد دارویی ندارد و فقط به عنوان پرکننده استفاده می شود.

قیمت خرید منیزیم استئارات

دغدغه اصلی صنعت داروسازی خرید منیزیم استئارات از تامین کنندگان معتبر، با تجربه و قابل اعتماد است. شرکت دارو رایان با بیش از چنین سال سابقه در این زمینه، این ماده شیمیایی را با بهترین کیفیت تولید و عرضه میکند. جهت اطلاع از قیمت خرید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =