02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید منیزیم اکساید

قبلی
بعدی

قیمت منیزیم اکساید

برای اطلاع از قیمت منیزیم اکساید و خرید منیزیم اکساید با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

اگر قصد خرید منیزیم  اکساید  را دارید، پیشنهاد میکنیم این مقاله از دارو رایان را مطالعه کنید تا اطلاعات مورد نیاز در رابطه با قیمت خرید منیزیم  اکساید، خواص و ویژگی های آن و همچنین کاربرد آن آشنا شوید.

منیزیم اکساید چیست؟

منیزیم اکساید یک مکمل معدنی است که برای پیشگیری و درمان سطوح پایین منیزیم در خون استفاده می شود. همچنین برخی از برند های این دارو برای درمان علائم اسید زیاد معده مانند ناراحتی معده، سوزش سر دل و سوء هاضمه اسیدی مورد استفاده قرار می گیرد.
منیزیم برای عملکرد طبیعی سلول ها، اعصاب، ماهیچه ها، استخوان ها و قلب مهم است. یک رژیم غذایی متعادل معمولا سطوح طبیعی منیزیم را در خون فراهم می کند. با این حال، در برخی شرایط، منیزیم را سریع تر از آنچه می توانید در رژیم غذایی خود جایگزین کنید، از دست خواهید داد. این شرایط شامل داروهایی مانند “قرص های آب” (دیورتیک‌ها مانند فوروزماید و هیدروکلروتیازید)، رژیم غذایی نامناسب یا سایر شرایط پزشکی (مانند اسهال یا استفراغ شدید، مشکلات جذب معده یا روده، دیابت کنترل نشده) است.

خواص فیزیکی و شیمیایی منیزیم اکساید

این ترکیب به صورت پودر بی بو سفید است. ساختار بلوری آن مکعبی و هماهنگی یونی آن هشت وجهی است. وقتی آب را جذب می کند به هیدروکسید منیزیم تبدیل می شود که معادله واکنش آن برگشت پذیر است. این بدان معنی است که می تواند با گرم شدن دوباره به اکسید منیزیم تبدیل شود. این ترکیب قبلاً به دلیل رنگ سفید آن به عنوان منیزیم آلبا شناخته می شد. نام آن به تفاوت رنگ آن با منیزیا نگرا که سیاه است (که اکنون منگنز نامیده می شود) اشاره دارد. اجزای تشکیل دهنده اکسید منیزیم کاتیون Mg2+ و آنیون -O2 هستند.

فرآیندهای تولید منیزیم اکساید

اکسید منیزیم به دو صورت تولید می شود.

تولید طبیعی:

اکسید منیزیم یک ماده معدنی است که به طور طبیعی از مواد معدنی کربناته ایجاد می شود. پس از استخراج، سنگ ها را با آسیاب چکشی آسیاب می کنیم و به اندازه لازم در می آوریم و در کلسینه کننده چرخشی قرار می دهیم. در این کوره دی اکسید کربن به طور کامل جدا شده و اکسید منیزیم تولید می شود. حال باید سنگ های مورد نظر را به کمک آسیاب آسیاب کنید تا برای مصارف مختلف از آنها استفاده کنید.

تولید آزمایشگاهی:

یک ماده شیمیایی نیز می تواند در آزمایشگاه با انجام چندین واکنش شیمیایی تولید شود. به طوری که دو ترکیب شیمیایی کربنات منیزیم یا هیدروکسید منیزیم کلسیناسیون می شوند. در این حالت اکسید منیزیم تشکیل می شود. دمای کلسینه کردن می تواند باعث ایجاد خواص مختلف محصول شیمیایی شود.

خرید منیزیم اکساید
 

کاربرد های منیزیم اکساید

تصفیه فاضلاب و آب صنعتی

اکسید منیزیم یک بافر اسیدی خوب با ظرفیت بالا است که قابلیت تثبیت گونه های فلزی محلول را دارد. با توجه به مزایای پیچیده این خواص شیمیایی، اکسید منیزیم به طور گسترده ای در زمینه های تصفیه آب و فاضلاب، تصفیه فاضلاب صنعتی، تصفیه آب های زیرزمینی و غیره استفاده می شود.
بسیاری از انواع فلزات سنگین مانند سرب و کادمیوم در آب با pH کمتر از 6 و همچنین در آب با pH بیش از 11 محلول هستند. حلالیت این فلزات سنگین در آب بر انواع مختلف سیستم های بیولوژیکی تاثیر می گذارد. گونه ها و انواع خاک ها و وجود آنها در آب در برخی غلظت ها سمی و حتی برای بدن انسان مضر است.

کشاورزی

به لطف خواص بافری اکسید منیزیم، از فرم دانه ای آن برای کاهش حلالیت فلزات سنگین به منظور کاهش اثر مخرب این فلزات بر گونه های مختلف بیولوژیکی و کیفیت خاک استفاده می شود. بنابراین با افزودن این ترکیب به خاک می توان آن را اصلاح کرد و از واکنش فلزات سنگین جلوگیری کرد.

پزشکی

در دنیای پزشکی از اکسید منیزیم برای سوزش سر دل و سوء هاضمه، به عنوان یک ملین موثر و به عنوان یک ضد اسید استفاده می شود. به همین دلیل از این مجموعه در تهیه مکمل های غذایی و دارویی استفاده می شود تا میزان منیزیم مورد نیاز بدن را تامین کند و با خرید منیزیم  اکساید  و استفاده و مصرف آن بیماری های گوارشی را درمان کند.

صنایع غذایی

اکسید منیزیم به عنوان یک افزودنی در صنایع غذایی استفاده می شود و کد فعلی E530 توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) به این فرمول اختصاص داده شده است. غذاهایی که تولیدکنندگان برای آنها از اکسید منیزیم استفاده می کنند شامل محصولات کاکائو، کنسروها و دسرهای سرد و منجمد می شود.

سایر کاربرد ها

از دیگر کاربردهای اکسید منیزیم می توان به تهیه مواد احیا کننده و عایق حرارتی برای پوشش دیواره های داخلی لوله های مورد استفاده در صنعت، روشنایی و مواد ذوب اشاره کرد. این ترکیب به دلیل استحکام و ظرفیت بالا در برابر حرارت، عایق خوبی است، بنابراین در ساخت دیوارهای صنعتی و سایر مصالح ساختمانی کاربرد دارد.

قیمت منیزیم اکساید
 

خرید منیزیم  اکساید  

اگر قصد خرید منیزیم  اکساید  با کیفیت را دارید باید از یک مرکز معتبر و خوب در کشور خرید کنید. شرکت دارو رایان با بیش از 10 سال سابقه درخشان در توزیع و پخش انواع مواد شیمیایی جزو معتبرترین و بهترین شرکت های کشور می باشد.
شرکت دارو رایان آمادگی خود را جهت فروش و تامین اکسید منیزیم اعلام می دارد. انبار این شرکت آماده جمع آوری و دریافت سفارش شما می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از شرایط ثبت سفارش مطلع شوید.

قیمت خرید منیزیم  اکساید

اکسید منیزیم دارای خواص و خواص منحصر به فردی است. به همین دلیل در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. این امر بازار بزرگی را برای خرید و فروش این محصول ایجاد کرده است. قیمت خرید منیزیم  اکساید  بسته به کیفیت آن، نوع تنوع استفاده شده، نحوه بسته بندی، وزن محصول و … متغیر است.
علاوه بر این، قیمت اکسید منیزیم، مانند هر ماده شیمیایی دیگری، روز به روز در نوسانات زیادی است. جهت اطلاع از آخرین قیمت، نگهداری و شرایط استفاده می توانید با شماره های موجود در سایت دارو رایان تماس حاصل فرمایید.

فروش منیزیم اکساید

اکسید منیزیم ماده ای با خواص و ویژگی های منحصر به فرد است که توسط شرکت دارو رایان به بازار عرضه شده است. تمامی صنعت گران و خریداران این ماده شیمیایی می توانند با تماس با کارشناسان ما، سفارش خود را ثبت کنند.

سخن پایانی

در این مقاله از دارو رایان به بررسی خرید منیزیم  اکساید  ، نحوه تولید، خواص و کاربرد های آن پرداختیم. امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید. حتما سوالات، نظرات و یا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین برای خرید پتاسیم و خرید سدیم میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =