02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

خرید کلسیم استئارات

قبلی
بعدی

خرید کلسیم استئارات

برای اطلاع از قیمت کلسیم استئارات و خرید کلسیم استئارات با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم روبه رو را تکمیل نمایید تا کارشناسان دارو رایان با شما تماس بگیرند.

02433769096 - 09113890680

کلسیم استئارات چیست؟

اگر قبل از خرید کلسیم استئارات می خواهید بدانید که کلسیم استئارات چیست؟ باید گفت که کلسیم استئارات یکی از ترکیبات آلی فلزی است و در شرکت های آمریکایی با نام تجاری AE Organo-Metallics تولید می شود. کلسیم استئارات برای پراکنده کردن مواد غیر آبی مانند انرژی خورشیدی و همچنین دفع آب استفاده می شود.

همچنین کلسیم استئارات را به عنوان اسید اکتادکانوئیک کلسیم  نیز می شناسند و پودری سفید، بی بو و کریستالی است که به صورت گرانول و پودر تولید می شود. قبل از خرید کلسیم استئارات  بهتر است بدانید که این ترکیب سفید رنگ در آب، اتانول سرد و دی اتیل اتر نامحلول است.

کلسیم استئارات ترکیب غیر سمی است و حتی به عنوان افزودنی غذا نیز استفاده می شود. شما که قصد خرید کلسیم استئارات را دارید باید بدانید که این ماده خاصیت ضد دارد و در برابر آب بسیار مقاوم است. همچنین قابل ذکراست که کلسیم استئارات به نمک کلسیم نیز معروف است.

پس می توان گفت استئارات کلسیم کربوکسیلات کلسیم است، پودری سفید رنگ، کمی محلول در آب، اما کمی محلول در نفت، بنزن و تولوئن است و به عنوان صابون کلسیم نیز طبقه بندی می شود. کلسیم استئارات نمک فلزی اسید استئاریک است و به دو صورت گرانول و پودر تولید می شود.

کلسیم استئارات در واقع نوعی صابون فلزی ساخته شده از اسید استئاریک است که با جایگزینی یون های کلسیم به جای یون های هیدروژن اسید ایجاد می شود. استئارات کلسیم به عنوان روان کننده، جاذب اسید و به عنوان کمک کننده فرآیند در سنتز بسیاری از پلیمرها مانند پلی استایرن و پلی اولفین ها استفاده می شود.

بعد از خرید کلسیم استئارات می توان آن را در پی وی سی سخت و مستحکم نیز استفاده کرد و یکی از خواص آن این است که می تواند فرآیند ذوب را سرعت بخشد.

کلسیم استئارات یک افزودنی است که به عنوان یک عامل تمیز کننده برای واحدهای لجن فعال استفاده می شود. استئارات کلسیم نیز به عنوان یک عامل غلیظ کننده نیزعمل می کند.

کاربردهای کلسیم استئارات

از استئارات کلسیم در صنایع مختلف از جمله مواد شیمیایی ساختمانی، مواد غذایی و مواد اولیه آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. تاریخچه استفاده از کلسیم استئارات به سال 1924 برمی گردد که در آن دوره از این ترکیب برای بهبود ساختار خمیر نان و کاهش گلوله شدن آرد استفاده می شد. بر این اساس امروزه در صنعت مواد اولیه کاربردهای مختلفی دارد. استئارات کلسیم از انعقاد محتویات در هنگام تهیه سوپ، ادویه و سس و انواع نوشیدنی ها جلوگیری می کند. علاوه بر این از این ماده برای تولید کپسول آتش نشانی استفاده می شود.

همانطور که قبلا ذکر شد، کلسیم استئارات به عنوان یک ماده شیمیایی ساختمانی استفاده می شود. این مجموعه با استفاده گسترده در این صنعت، به عنوان روان کننده در تولید پلی وینیل کلراید و پلیمرهای مختلف استفاده می شود. همچنین برای ساخت و تولید پلاستیک استفاده می شود و به عنوان تثبیت کننده و نرم کننده در تولید PVC کاربرد دارد.  

همچنین از کلسیم استئارات در ساخت سازه های صوتی در ساخت سقف کاذب و پانل ها استفاده می شود که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده در افزایش مقاومت مواد سیمانی و کنترل رسوب گذاری هم موثر است. همچنین در تولید چسب و رنگ، برخی کودهای شیمیایی، پارچه های ضد آب و بتن استفاده می شود.

علاوه بر محصولات ذکر شده، استئارات کلسیم در صنعت کاغذ و چاپ نیز کاربرد دارد. زیرا افزودنی کم هزینه است و ماندگاری کاغذ را افزایش می دهد.

خرید کلسیم استئارات
خرید کلسیم استئارات

استفاده های دیگر از کلسیم استئارات

  • کلسیم استئارات در لباس های ضد آب استفاده می شود.
  • این ماده می تواند مواد پودری را به حالت مایع تبدیل کند.
  • نرم کننده موثر در صنعت پلاستیک و لاستیک محسوب می شود.
  • استئارات کلسیم در کنسانتره های پلاستیکی رنگی رنگدانه ها را متصل می کند.

تولید کلسیم استئارات

کسانی که اقدام به خرید کلسیم استئارات می کنند باید بدانند کلسیم استئارات از واکنش اسید استئاریک با اکسید کلسیم (آهک سریع) در حدود 200 درجه سانتی گراد به دست می آید.

اسید استئاریک به واکنش های خشونت آمیز حساس نیست، بنابراین با دمای بالا به آرامی ذوب شده و سپس آهک به آن اضافه می شود. بخار تولید شده از مواد مذاب در بالای راکتور جدا می شود. مواد مذاب پس از عبور از کندانسور مایع شده و از خط تولید خارج می شود. و پس از سرد شدن کامل به آسیاب منتقل شده و به صورت پودر در می آید.

ملاحظات ایمنی برای کلسیم استئارات

مانند همه انواع داروها، بعد از خرید کلسیم استئارات باید اقدامات احتیاطی خاصی را انجام دهید و اقدامات احتیاطی را رعایت کنید. این ترکیب از نظر فیزیکی مضر نیست. استفاده از محصولات حاوی این ماده شیمیایی می تواند باعث تهوع، اسهال و استفراغ شود.

عوارض جانبی دیگری نیز ممکن است به دنبال داشته باشد، از جمله زنگ در گوش، سرگیجه، فشار خون بالا، تاری دید و لرزش. همچنین این پتانسیل را دارد که در تماس با پوست باعث تحریک پوست، قرمزی، خارش و سوزش شود. کارشناسان توصیه می کنند تا حد امکان از هرگونه تماس طولانی مدت و محلی با این ماده خودداری شود.

calcium stearate
calcium stearate

خواص کلسیم استئارات شامل موارد زیر است:

  1. وزن مولکولی: 607 گرم در مول
  2. نقطه ذوب: 179 درجه سانتی گراد
  3. تراکم: 108 گرم در سانتی متر مربع

قیمت کلسیم استئارات

شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت کلسیم استئارات وخرید کلسیم استئارات از طریق شماره های موجود در وب سایت دارو رایان اقدام کنید و یا با پر کردن فرم موجود از همکاران ما درخواست نمایید تا با شما درتماس باشند.

گفتنی است شما علاوه بر خرید کلسیم استئارات ازاین وب سایت می توانید اقدام به خرید کلسیم ، خرید منیزیم لاکتات نیز نمایید. همچنین در صورت نیاز به کلسیم لاکتات می توانید از طریق وب سایت دارو رایان، خرید کلسیم لاکتات را نیز با بهترین قیمت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهار =