02433769096 - 09113890680

|

|

|

|

|

|

|

024-33769096 - 09113890680

ساخت بمب دودزا بدون پتاسیم نیترات | در 4 مرحله ساده

ساخت بمب دودزا بدون پتاسیم نیترات

در مقالات گذشته در وب سایت دارو رایان درباه موضوعاتی همچون ساخت باروت بدون پتاسیم نیترات و خالص سازی پتاسیم نیترات صحبت کردیم. در این سری از مقاله قرار است تا شمارا با شیوه ساخت بمب دودزا بدون پتاسیم نیترات و موارد تشکیل دهنده ساخت بمب دودزا بدون پتاسیم نیترات آشنا کنیم، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا مباحبث مرتبط با شیوه ساخت بمب دودزا بدون پتاسیم نیترات را یاد بگیرید. با دارو رایان همراه باشید.

ساخت بمب دودزا 

ساخت وسایل آتش بازی از گذشته مورد توجه عام و خاص بوده است. تا به امروز انواع مختلف بمب هایی که انفجار های مهیب به وجود می آورند ساخته شده است اما بعضی از بمب ها ویژگی های منحصر به فرد تری دارند به طوری که خاصیت انفجاری ندارند ولی کارایی بیشتری دارند، مثل بمب های الکترونیکی، بمب صوتی، بمب نوری و یا بمب دودزا که هدف از ساخت آن ایجاد یک دود رنگی یا سفید می باشد که به عنوان علامت دادن یا مخفی شدن می باشد. با آموزش ساخت بمب دودزا بدون پتاسیم نیترات شما میتوانید یک بمب دودزا در خانه درست کنید.

پتاسیم نیترات ماده ای خطر آفرین

 پتاسیم نیترات همیشه اجزای اصلی ترکیبات انفجاری می باشد. پتاسیم نیترات هم به عنوان اکسید کننده و هم به عنوان منبع اصلی نیتروژن در مواد منفجره مصرف می شود. عموم مواد منفجره از ترکیباتی مانند نیترات پتاسیم، سولفات آمونیوم تولید میشوند.

در تولید مواد منفجرها و انواع بمب ها، نیترات پتاسیم با مواد مختلف دیگر ترکیب می گردد. از این مواد در مخلوط های انفجاری مختلفی استفاده می گردد. برای مثال در ساخت دینامیت (که یکی از بزرگترین اختراعات بشر است)، از پتاسیم نیترات با نفت و زغال سنگ استفاده می کنند.به اضافه اینها، نیترات پتاسیم را می توان در ترکیبات شیمیایی متفاوت در ساخت مواد منفجره نظامی و غیرنظامی مورد استفاده قرار داد.

استفاده از نیترات پتاسیم در مواد منفجره بسیار خطرناک است و باعث مرگ بسیاری از افراد شده است و تنها اشخاصی که علم و دانش و تجربه مورد نیاز در زمینه مواد شیمیایی و مواد آتش زا را دارند باید سعی کنند از این ماده استفاده کنند. همچنین استفاده از مواد منفجره باید به صورت کاملا حرفه ای و با رعایت دقیق اصول ایمنی و انجام گردداین فعالیت می تواند خطرات بسیار جدی داشته باشد و منجر بشود که جان خود یا دیگران به خطر بیفتد. پس بنابراین بهتر است سعی در ساخت مواد منفجره و استفاده غیرقانونی از آن نداشته باشید و به دنبال راهکارهایی باشید که از محصولاتی که به صورت قانونی و با مجوز لازم تولید می شوند مصرف کنید.

مواد مورد نیاز برای ساخت بمب دودزا بدون پتاسیم نیترات

بمب دود زا

مواد مورد نیازی که شما برای ساخت یک بمب دودزا بدون پتاسیم نیترات نیاز دارید بسیار ساده و قابل دسترس در خانه می باشد. این مواد عبارتند از :

  1. دو بسته کبریت 
  2. یک بسته فشفشه
  3. دو عدد عود طبیعی
  4. انبر دست 
  5. پیچ گوشتی
  6. خاک اره

نحوه ساخت بمب دودزا بدون پتاسیم نیترات

مرحله اول

در مرحله‌ی اول شما باید با انبردست قسمت قرمز 2 بسته کبریت را داخل 1 محفظه‌ی کوچک پودر کنید و پس از آن که با انبردست تمام قسمت فسفر کبریت‌ها را پودر کردید حال شما باید با استفاده از پیچ گوشتی فسفر و یا سری‌های کبریت‌ها را با آن له کنید پس از آن نوبت عود است.

مرحله دوم 

در مرحله دوم شما باید مقداری خاک اره به پودر له شده اضافه کنید شما میتوانید خاک اره را از نجاری ها یا با استغاده از مداد تراش تهیه کنید.

مرحله سوم 

در مرحله سوم شما باید عود را نیز با انبر دست پودر کنید و داخل آن محفظه بریزید  همچنین سعی کنید از عود های معمولی استفاده کنید.

مرحله چهارم

با استفاده از چسب دو طرفه محفظه را ببندید و با استفاده از یک چاقو یک سوراخ برای جا گذاری فیتیله ایجاد کنید اگر فیتله مناسب در دسترس شما نیست شما میتوانید با یک فشفشه، فیتیله درست کنید.یک فشفشه برداشته و از وسط به دونصف تقسیم کنید.قسمت بالایی آن را میتوانید به عنوان فیتله داخل سوراخ بگذارید.

بمب دود زای شما آماده است

حال شما میتوانید با روشن کردن فیتیله آن شاهد بمب دود زای خود باشید.توجه داشته باشید که انتظار نداشته باشید که به اندازه بمب های صنعتی دود تولید کند ولی به اندازه کافی واقعا مناسب است.

دارو رایان

در این مقاله از وب سایت دارو رایان به بررسی نحوه ساخت بمب دودزا بدون پتاسیم نیترات پرداختیم. همچنین شما میتوانید برای خرید پتاسیم نیترات و خرید پتاسیم سیترات و یا مکمل های غذایی با شماره های 02433769096 – 09113890680 تماس حاصل فرمایید. امیدواریم مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار داده باشیم. حتما تجربیات خود از استفاده از این مواد را با ما و سایر مخاطبان و کاربران وب سایت دارو رایان در میان بگذارید. همچنین سوالات و نظرات خود را در انتهای صفحه در بخش نظرات به اشتراک بگذارید تا کارشناسان ما در سریع ترین وقت ممکن آن ها را بررسی کرده و پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

محتوای جدول

مواد شیمیایی

الومنیوم کلروهیدرات چیست ؟

آلومینیوم کلراید چیست؟ (Aluminum Chloride) یک ماده شیمیایی است که در سنگ‌ها یافت می‌شود. این ماده برای کنترل تعریق زیاد در بدن مورداستفاده قرار می‌گیرد.این

توضیحات بیشتر »